Re: Fan klub Ninki

1. Data: 2000-08-21 09:06:32

Temat: Re: Fan klub Ninki
Od: m...@p...arena.pl (monika ziel) szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chcesz wiedziec kobito bez zebow to nadal lipkowatosc przewyzsza
> ninkowatosc. Moja piekna buzia, nosek, szyjka, brzuszek, dupcia,
> nozki `

a co mnie obchodzi twoj brzuszek???

taka mlodziutka,
> energiczna i
> pelna seksu laseczke jak ja

no wiec wielu facetow lubi mlode i energiczne laseczki , ale sa tez
tacy ktorzy wola stare i bez energii (koniecznie brzydkie!!!)
przepraszam ,ze sie wypowiadam za panow ,ale to oczywiste nawet dla
kobiet.

Monika

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-21 10:34:16

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> a co mnie obchodzi twoj brzuszek???

Bardzo Cie to obchodzi, bo jestem ladniejsza od Ciebie, wiec mi zazdroscisz
:-).

> [...]
> tacy ktorzy wola stare i bez energii (koniecznie brzydkie!!!)
> przepraszam ,ze sie wypowiadam za panow ,ale to oczywiste nawet dla

Nie prawda. Wszyscy mnie kochaja, moglabym miec kazdego, a jednak jestem z
takim dupkiem... Kurcze, on mnie wkurza. Wczoraj nie mielismy kasy, wiec
mowi do mnie "wez zajumaj bratu pare groszy", myslalam, ze go zrownam z
ziemia, walnelam go w prawa reke, bo wiem, ze ma chora i bedzie go bolalo,
wiec troche pojeczal, zacisnal zeby i zaczal mnie za to przepraszac.
Najgorsze jest, ze mowil to na serio o kradziezy :-(. To prawda, ze raz
zabralam bratu 100 zetow i ten sie nawet nie skapnal (rodzice ciagle mu daja
kase, wiec tyle mu jej przybywa ile dziennie gowna w kiblu). Poza tym ciagle
ten moj facet chce buzi, przy tym mnie dotyka, bo pragnie seksu, chce abym
sie dla niego rozbierala, ale ja taka nie jestem, ja to robie tylko w nocy,
kiedy za bardzo mnie nie widac ;-). Znowu sie cham jeden popuscil, cale
szczescie wszystko to wypuscilam z powrotem, to znaczy chyba wszystko...
Kurcze, on jest za bardzo napalony i to jest najgorsze :-(. To prawda, ze
lubie sie calowac, robic to z nim, ale nie zawsze i w ogole to czlowiek nie
zyje samym seksem. Milosc ma rowniez o wiele wazniejsze wartosci, ludzie
ktorzy sie kochaja powinni chociaz dzien wytrzymac chociazby bez obmacywania
sie. Niedojze jelop chce abym wkladala mu reke pod spodnie, to w dodatku
chce abym ciagle brala jego giwere do buzi i ssala :-(. Ja go kocham, ale
nie moge juz tego zniesc, to sie staje zbyt trudne :-(. Ja nie chce ciaglego
seksu, chociaz on bardzo mnie pociaga, po prostu bardzo sie boje, a
jednoczesnie gdy do czegokolwiek dochodzi, to tak bardzo tego chce, ze
zgadzam sie na wszystko. Zycie z nim jest latwiejsze, nabralo jasnych barw,
ale jakos jest zbyt napalony, jestem przekonana, ze jak tak dalej pojdzie to
jeszcze w tym roku zajde w ciaze, jesli jeszcze nie jestem :-(. Nie moge mu
odmowic, zawsze to na mnie wymusza, bo nawet zwykly pocalunek konczy sie nad
tym, ze wsadza mi reke pod spodnie albo pod bluzke, a gdy mu zabraniam to
pyta sie: "dlaczego?". Przeciez my sie znamy zaledwie troche ponad miesiac,
a juz robilismy to 7 razy, odliczajac oczywiscie seks oralny. Kochac kogos i
odmawiac mu tego jak ten ktos chce seksu... chyba nie ma czegos bardziej
strasznego :-(.
Ania

1. Data: 2000-08-23 02:10:23

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a):

> [...]
> odmawiac mu tego jak ten ktos chce seksu... chyba nie ma czegos bardziej

To jakis pedofil ty masz dopiero 15 lat. A po zatym psychicznie to ty jestes 7
letnie dziecko. Gosc ciebie nadzwyczajniej wykorzystuje. Mówi że Ciebie kocha a
cos innego ma na mysli. Ci sie zdaje ze tez go kochasz, bo jestes dzieckiem i
niezaznalas nigdy prawdziwej milosci. Odgryz mu genitalia, albo przygryz, bedzie
mial nauczke. A za pierwszym razem nie mowil "ale jestes waska"?
pozdrawiuam

--
Moria! Moria!~Moria! to moja toważyszka życia.
Dziórka w płacie czołowym robi cuda.

1. Data: 2000-08-23 12:31:17

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A za pierwszym razem nie mowil "ale jestes waska"?
> pozdrawiuam

Za pierwszym razem mowil "ale jestes piekna i taka rozwinieta".
Ania

Re: Fan klub Ninki
Re: Moje posty
Re: [OT] Posty Moniki Ziel
Re: Fajny pomysl ( Ania Lipek vs Ninka ) :-]
dlugie przynudzanie