[Do Profeta]

1. Data: 2002-03-27 10:47:37

Temat: [Do Profeta]
Od: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brawo! Jestem zachwycony! Ci, których myślenie zaczęło boleć, sięgnęli już
do słownika angielskiego, dowodzenia, że 75% nie równa się 75% oraz
zapowiedzi uważnego obserwowania. Mało widziałem lepszych eksperymentów
:))). ROTFL.

"Z domu Brahanów nie zostanie kamień na kamieniu..."
Coinneach Odhar Fiosaiche

1. Data: 2002-03-27 11:28:07

Temat: Re: [Do Profeta]
Od: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oho, zaatakowali jeszcze Kisielem. A kiedy Budyniem? BTW: użyłeś w dyskusji
o erytropoetynie słów Wakan Alo przypadkiem czy świadomie?

1. Data: 2002-03-27 12:50:09

Od: "Albert Jacher, Profet" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl> wrote in

> Oho, zaatakowali jeszcze Kisielem. A kiedy Budyniem? BTW: użyłeś w
> dyskusji o erytropoetynie słów Wakan Alo przypadkiem czy świadomie?

===
Swiadomie. To nowe imie starego Boga.

--
Albert Jacher, the Profet(Prorok)
http://www.geocities.com/WisdomReligion

1. Data: 2002-03-27 16:34:17

Od: "Yans Yansen" <y...@N...poczta.pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl> napisał w
wiadomości news:a7s83q$3o7$1@onyx.icpnet.pl...
> Brawo! Jestem zachwycony! Ci, których myślenie zaczęło boleć, sięgnęli już
> do słownika angielskiego, dowodzenia, że 75% nie równa się 75% oraz
> zapowiedzi uważnego obserwowania. Mało widziałem lepszych eksperymentów

Ech, stary.... Ty się nawet nie domyślasz, jaką mają zabawę z tym Profetem
ci, których jak piszesz - myślenie zaczęło boleć. Ja nawet nie wysilam ani
jednej komórki szarej mojego mózgu, bo szkoda mi ich na czcze gadanie. Po
prostu zapowiedziałem sobie masę dobrej rozrywki. Mało tu takich zagląda
pokroju Pana P. więc nie mogłem sobie odmówić tej przyjemności i trochę się
zabawić.

Yans

ps. gwoli wyjaśnienia. Dla mnie to też eksperyment. Nie tyle ciekawy, co na
pewno zabawny.

[Profet][pl] Do madrzejszych od samego Proroka!
Tęsknota za ukochana.
szpital w Zlotoryji
[Profet][pl] Troche informacji o NUW Religion
malomownosc..czy to sie da jakos wyeliminowac?