Do S. - nie mogę wysyłać wiadomości!

81. Data: 2007-02-02 13:52:54

Temat: Re: Do S. - nie mogę wysyłać wiadomości!
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:1170418306.322521.39650@a34g2000cwb.googlegroup
s.com...
On Feb 2, 10:02 am, "E." <e...@o...pl> wrote:

> [...]
>Córka w Warszawie spokojnie robi doktorat, a młodsza właśnie ćwiczy
>grę na skrzypcach. Przed chwilą wróciłam od fryzjera - jak co tydzień,
>właśnie przymierzałam nową suknię, którą mąż mi kupił specjalnie na tę
>okazję (wraz z biżuterią) , a w międzyczasie zaglądam tutaj i - idę
>się jeszcze raz wykąpać, bo czuję się, jakbym nagle prześmierdła tym,
>co zawarłaś w swojej teorii na temat mojej osobowości :-) To wszystko
>na razie - może dla Ciebie założę blog szczęśliwej żony i kobiety,
>abyś mogła się dowiedzieć, jak może wyglądać prawdziwe życie :-)

Zazdroszczę aż do bólu, zwłaszcza tych długich pasemek.

Qra, duża gruba brunetka

82. Data: 2007-02-02 13:59:57

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Ty nawet nie potrafisz teoretyzować na ten temat.

A mąż, frajer wielki,
myśli, że jego żona
opisuje na kuchni brukselki.
Wszak on tyra na fryzjera
nie po to, by hetera
na cudzą szabelkę leciała.
Ale skoro ją seks gorszy
Frajer pocieszy się smażonym dorszem.
Wszak pociecha to jakaś.

E.

83. Data: 2007-02-02 14:03:36

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. wrote:

> A mąż, frajer wielki,
> myśli, że jego żona
> opisuje na kuchni brukselki.
> Wszak on tyra na fryzjera
> nie po to, by hetera
> na cudzą szabelkę leciała.
> Ale skoro ją seks gorszy
> Frajer pocieszy się smażonym dorszem.
> Wszak pociecha to jakaś.

Tak szczerze mówiąc to myślę, że nie taki z niego frajer. W domu ma gosposię
(czyt. XL-kę), a pozostałe uciechy organizuje sobie we własnym zakresie.
Poza tym, pewnie cieszy się, że internet zajmuje jej tyle czasu, bo
przynajmniej ma jakieś zajęcie :)
Pozdrawiam
Teli.

84. Data: 2007-02-02 14:13:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> wrote in message

> [...]
> zakresie.
> Poza tym, pewnie cieszy się, że internet zajmuje jej tyle czasu, bo

Obrażasz znanego mi człowieka bez potrzeby, za to z niskiej zazdrości.
Nic nie jest w naszej przyjaźni naganne i skryte przed jej mężem.

85. Data: 2007-02-02 14:26:58

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Obrażasz znanego mi człowieka bez potrzeby, za to z niskiej zazdrości.

Ja go w ogóle nie obrażam, ja mu współczuję.

> Nic nie jest w naszej przyjaźni naganne i skryte przed jej mężem.

Jakoś opacznie mnie zrozumiałeś,ale "głodnemu chleb na myśli".
Kiedyś Cię broniłam, bo myślałam, że to żarty. Teraz jest mi smutno, że się
pomyliłam - cóż ...usenet...
Teli.

86. Data: 2007-02-02 14:37:30

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, zesztywniałymi z zimna paluchami Qrczak wyklikał(a):

Buhahahaha :-D

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Kto widział ten wie ;)

87. Data: 2007-02-02 14:38:02

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Kiedyś Cię broniłam, bo myślałam, że to żarty.

Nie, to prawdziwa choroba.

E.

88. Data: 2007-02-02 14:54:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jakoś opacznie mnie zrozumiałeś,ale "głodnemu chleb na myśli".
> Kiedyś Cię broniłam, bo myślałam, że to żarty. Teraz jest mi smutno, że

Kiedyś miałem cię za Sylę... Nadal tak jest.

89. Data: 2007-02-02 16:21:29

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> napisał(a):

> hahaha
>
> I tutaj Cię boli.
> Ciekawe zatem skąd ten nick XL-ka??

A zatem:
- chciałabyś być królową, ale ci jeszcze dużo do tego brakuje,
- jesteś starą panną, na siłę szukającą adoratorów na prawo i lewo - byle
potwierdzić sowją rzekomą atrakcyjność. Uważaj na mrówki, księżniczko
Telimeno!

Ania

90. Data: 2007-02-02 16:25:57

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (czyt. XL-kę), a pozostałe uciechy organizuje sobie we własnym zakresie.
> Poza tym, pewnie cieszy się, że internet zajmuje jej tyle czasu, bo

Czyli twoim zdaniem - zawsze i w każdym związku ktoś _musi_ organizować
sobie życie "na boku"? Skąd ta wiedza? Z życia właśnie - swojego życia?
Ciekawe masz poglądy - z wysokości rozporka... Najchętniej - zaglądając w
cudzy.

Ania

wlasnie walnelo 10001
[P] tarta cytrynowa