Do Stomatologow - RTG

1. Data: 2002-01-12 14:12:56

Temat: Do Stomatologow - RTG
Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac z dobrodziejstwa techniki chcialbym, prosic o opinie tego
zdjecia RTG : Prawa strona zuchwy, tzw "zab madrosci", 20 letni facet.
http://www.kki.net.pl/borys007/RTG.JPG

Borys

2. Data: 2002-01-12 15:12:54

Temat: Re: Do Stomatologow - RTG
Od: "mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedopełnione kanały w 46 źle rokują, nawet przy nowym leczeniu
endodontycznym, + rozległość wypełnienia ((, ja bym wywalił 46, a 47 i 48
sprowadził w powstałą lukę. 20 lat to wiek, przy którym uda się na 90 %

--
klap
GG 1791262

3. Data: 2002-01-13 17:53:37

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Korzystajac z dobrodziejstwa techniki chcialbym, prosic o opinie tego
> zdjecia RTG : Prawa strona zuchwy, tzw "zab madrosci", 20 letni facet.

powiem ci co zrobino by w Stanach
1.usuniecie zeba mardosci
2. przeleczenie endodontyczne zeba trzonowego pierwszego (tutaj
sa specajlisci endodonci wiec sie uda)
3. zalozenie na tenze zab korony
iwona

4. Data: 2002-01-13 19:08:22

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. przeleczenie endodontyczne zeba trzonowego pierwszego (tutaj
> sa specajlisci endodonci wiec sie uda)

HAHA.. a w polsce pewnie nie ma? no jasne, w stanach to nawet zegarki szybciej
chodza....

> 3. zalozenie na tenze zab korony

adam

5. Data: 2002-01-13 22:58:12

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> HAHA.. a w polsce pewnie nie ma? no jasne, w stanach to nawet zegarki szybciej
> chodza....
z tego co ja wiem, to nie ma. tutaj taka specjalnosc istnieje, co jest bardzo dobra
opcja.
iwona

6. Data: 2002-01-14 10:46:04

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z tego co ja wiem, to nie ma. tutaj taka specjalnosc istnieje, co jest bardzo
dobra opcja.

stare wiadomosci - jest teraz specjalizacja o nazwie stomatologia zachowawcza z
endodoncja - nie klocmy sie jednak o nazwy - bo nie o to chodzi - chodzi o to,
ze dotad endodoncja byla uwazana za lecznie konieczne przed extrakcja zeba ;-) -
jako proba pokazania pacjentowi ze jednak chcemy danego zeba uratowac... -
czasami sie udawalo, czasami nie - ale w dobie szybkiego rozwoju techniki
endodontycznej, a przede wszystkim otwarcia stomatologii na swiat, szczegolnie
zachodni (plus Japonia) wielu stomatologow otworzylo szeroko oczy ze zdumienia,
a potem zaczeli szybko nadrabiac zaleglosci w tej dziedzinie, czego dowodem
jest preznie dzialajaca lista dysk. polskich stomatologow, zdominowana oprocz
tematu kas chorych takze endodoncja, i to przez duże E.

pozdrowienia

adam

7. Data: 2002-01-14 22:21:44

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest preznie dzialajaca lista dysk. polskich stomatologow, zdominowana oprocz
> tematu kas chorych takze endodoncja, i to przez duże E.

moglbys dac mi namiary na ta grupe ?
iwona

8. Data: 2002-01-14 22:23:35

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora