Do Vilar

41. Data: 2010-03-04 07:13:06

Temat: Re: Do Vilar
Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 22:22, glob <r...@g...com> wrote:

> Problem polega na tym, że fakty historyczne to nie nienawiść, tylko
> twardy opis wydarzeń, w jaki sposób katolicy mordowali ludzi, więc
> dopuki tego nie będziesz odróżniała, trudno nie mówić 'po
> imieniu'....

Dobra inaczej.
Zostawmy temt kk bo nie jesteś w stanie rozmawiać o niczym innym.
Ty po prostu jesteś chory na tym tle, bez względu na to czy
przyświecają ci fakty historyczne - ok.
Chodzi mi teraz o to, czemu mnie wyzywasz?
Dlaczego wyzywasz ludzi?
Uważasz, ze takie zachowanie jest dorosłe, cywilizowane i adekwatne do
twojego wykształcenia?
Wyobrażasz sobie taką sytuacje, ze nagle wszyscy ludzie na ulicach, w
sklepie,
w sądzie, i urzędzie itede - zaczynają sie wyzywać, wtedy gdy mają na
to ochotę?
Zważywszy jak nerwowo sie obecnie żyje i szybko ludzi sie irytują.
Wyobrażasz sobie co by wtedy było, gdyby ludzi w przypływie emocji nie
potrfili
badź nie chcieli się opanowac z godnością i wyzywali wzajemnie, kiedy
przyjdzie im na to ochota - tak jak ty mnie/nas?
Sprawiasz mi przykrośc tym stekiem obelg, inwektyw i wyzwisk.
Pamietasz ze na poczatku potrfileś mnie nie wyzywać?
Co sie zmieniło, przecież nie jestem k, których tak nienawidzisz?
A może ty nienawidzisz wszystkich ludzi?
Możemy o tym pogadać?

42. Data: 2010-03-04 14:15:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iska napisał(a):

> [...]
> Co sie zmieniło, przecież nie jestem k, których tak nienawidzisz?
> A może ty nienawidzisz wszystkich ludzi?
Chore jest tylko to , że kk istnieje i chorzy są wyznawcy, a ludzi się
nazywa po imieniu, czego wymagasz, aby ludzi głupich nazywać mądrymi?
Głupia jesteś skandalicznie i to jest nazywanie rzeczywistości, gdyby
wszystko pozmieniać i zacząć idiotów zazywać pierwiosnkami, to
wszystko nabrało charakteru obłędu. W dole społecznym są właśnie tacy
co chcą aby im mówić że pachną gdy śmierdzą, bo to są ludzie z pustoty
zadzierając dupy, a nic nie poradzisz że się warościuje, cała ludzkość
wartościuje, bo inaczej wszystko utonie w buraczanym bełkocie.

43. Data: 2010-03-05 14:50:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Mar 2010 23:13:06 -0800 (PST), Iska napisał(a):

> [...]
> Dlaczego wyzywasz ludzi?
> Uważasz, ze takie zachowanie jest dorosłe, cywilizowane i adekwatne do

To, co robi glob, jest typowym zachowaniem osoby, którą tolerancyjne
otoczenie nauczyło, że może sobie pozwolić wobec niego na wszystko
najgorsze, bo jest chora/ułomna. I chora/ułomna osoba to wykorzystuje na
każdym froncie, usiłując wymóc tam swoją przewagę na zasadzie "ja jestem
chory, więc wolno mi wszystko, mogę wam dokopywać, a wy musicie mi
ustępować!".
Sa tego przykładów setki na co dzień.
--

Ikselka.

44. Data: 2010-03-05 15:22:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Wed, 3 Mar 2010 23:13:06 -0800 (PST), Iska napisaďż˝(a):

> To, co robi glob, jest typowym zachowaniem osoby, kt�r� tolerancyjne
> otoczenie nauczy�o, �e mo�e sobie pozwoli� wobec niego na wszystko
> najgorsze, bo jest chora/u�omna. I chora/u�omna osoba to wykorzystuje na
> ka�dym froncie, usi�uj�c wym�c tam swoj� przewag� na zasadzie "ja
jestem
> chory, wi�c wolno mi wszystko, mog� wam dokopywa�, a wy musicie mi
> [...]
Jesteś chora psychicznie, a tolerancja polega na nietolerowanu
zbrodniarzy, i umieszcaniu ich na zakładach psychiatrycznych, niestety
trzeba było się uczyć, bo ciemnota otwiera drogę szaleństwu, co
widzimy po każdym katoliku.

45. Data: 2010-03-05 21:13:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> każdym froncie, usiłując wymóc tam swoją przewagę na zasadzie "ja jestem
> chory, więc wolno mi wszystko, mogę wam dokopywać, a wy musicie mi

Z tego powodu czasem przekonuję ludzi, że osoby kalekie nie powinny mieć z
tego tytułu żadnych korzyści. No bo skoro mają- to im tak dobrze, i nic
pożytecznego z tym robić nie chcą. Jednak robić tego nie lubię, bo mało kto
to rozumie...

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

46. Data: 2010-03-05 22:06:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Mar 2010 22:13:31 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> pożytecznego z tym robić nie chcą. Jednak robić tego nie lubię, bo mało kto

Ano własnie.

Najprostszy przykład bezkarnego i nadmiernego wykorzystywania społecznej
tolerancji wobec słabszych to zachowanie się wielu starszych osób na
jezdni. Jadąc samochodem baaardzo często widzę, jak mocno starsza osoba
idąc raźno chodnikiem doskonale się orientuje w przestrzeni i sytuacji,
natomiast wchodząc na jezdnię zupełnie nie patrzy czy jej akurat wolno
(światła), czy są warunki (pusta jezdnia), oczywiście świetnie wiedząc, że
właśnie nadjeżdżają samochody, ale wykorzystując swoją "przewagę"
polegającą na utrwalonym u kierowców schemacie, że może nie widzieć niczego
w promieniu 1 metra. Przechodzi więc sobie spokojnie, zwalniając krok do
granic absurdu, po czym wkroczywszy na chodnik doznaje gwałtownego
ożywienia ruchowego i dalej maseruje sobie krokiem raźnym i swobodnym,
zapominając i o laseczce, i o slepocie ;-PPP
--

Ikselka.

Ender
Jadłeś - nie jedź !