Do Vilar

1. Data: 2010-03-01 12:21:30

Temat: Do Vilar
Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gwoli wyjaśnienia mojej reakcji stanięcia w obronie endera.
Słuchaj vilar, ja zdaje sobie sprawe z tego, ze ender jeszcze 500rzy
nazwie mnie burakiem, idiotką i debilka i co mu ślina na język
przyniesie, ale zdaje sobie z tego sprawę ze taki jest i się nie
zmieni(jest niereformowalny w tym względzie, przemawia przez niego
megalomania i nic się na to nie poradzi), tak jak np..glob ze swą
wulgarności i poparaństwem.
Ale każdy z nas ma w sobie coś co drugiego irytuje, iednak nie
tworzymy cięgle ideologii do tego jak ty, która stwierdziłaś u mnie i
u niego(endera) psychopatie, sociopatie inne takie.
Ja też mam wobec ciebie uraze, ale nie klepie tego w kółko, rzecz
jasna.
I oto zauważyłam kiedyś, ze napisałaś do cb że nie będziesz się
wypowiadać na grupie na tematy religijne bo są dla ciebie pewne
granice a twoja wiara jest bardzo osobista sprawą - dając tym samym do
zrozumienia że masz morale bardzo wysokie. Ale zarazem gdy ender
opublikował temat o przyprawianiu obligatoryjnym swojej kobiecie rogów
i zapytał kto ma dobre sposoby na utrzymanie romansu w tajemnicy, ty
stwierdziłaś, że romans owszem, ale po co od razu o tym mówić. Pytam
zatem o co ci chodzi z tą twoja niekłamaną religijnością? Bo wybacz,
ale twoje zasady odnośnie tej sprawy w połączeniu z deklaracją
przejawów wiary strzeżonej przed grupą jak scrum, ma się jak pięść do
nosa. Podobnie rzecz się przedstawia z twoim stosunkiem do enedera.
Czyli totalny dysonans poznawczy. Tak cie nudzi, bulwersuje, dotyka
inwektywami pod twoim adresem a mimo to z nim i o nim gadasz - po co
pytam?
Nie wiem dlaczego, ale odnoszę wrażenie że udajesz ta dobrotliwość, a
przekonałam się o tym wtedy gdy pisząc ze mną naprawdę mile
opublikowałaś artykuł o psychopatii i jak gdyby nigdy nic
zasugerowałaś mnie. Mylę się vilar? No wybacz, to było przegięcie i
ewidentny dowód na to że jesteś dwulicowa.
Tyle w tym temacie.

2. Data: 2010-03-01 12:35:17

Temat: Re: Do Vilar
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Tak szybciutko, bo już się wzięłam za tyrkę:
- żyję już trochę czasu na świecie, więc moja relacja z Bogiem nie koliduje
z romansami, po prostu.
- nie jestem religijna - w to proszę mnie nie mieszać.
- artykuł o psychopatii nie był skierowany w ciebie. Chyba dostałaś
rykoszetem, czy cóś. Jako żywo nie kojarzysz mi się z psychopatką. Wręcz
przeciwnie, bym powiedziała.....
- lubić mnie nie musisz :-)))). Ale możesz :-)))),
- a że nie opowiadam z detalami swojej prywatności? No wybacz....
Ale też nie mam na jej punkcie świra. Tu i ówdzie coś mi się już wypsnęło.

Wyluzuj Izka, nie ma się co napinać
Jesteśmy wszyscy dorosłymi ludźmi, a to oznacza, że łączymy w sobie
przeciwieństwa. I to nie są dysonanse, to nasze "smaczki".
Człowiek przestaje być czarno-biały jak kończy te 17 lat mam wrażenie....

MK

3. Data: 2010-03-01 12:39:45

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[......]
> [...]
> przeciwieństwa. I to nie są dysonanse, to nasze "smaczki".
> Człowiek przestaje być czarno-biały jak kończy te 17 lat mam wrażenie....

Oj przestaje, przestaje :(
Robi się szary

4. Data: 2010-03-01 12:46:44

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> [......]

> Oj przestaje, przestaje :(
> Robi się szary

Tylko w pochmurne dni zimą :-), MK

5. Data: 2010-03-01 12:59:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Nagash <n...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> [......]
>
> Oj przestaje, przestaje :(
> Robi się szary

Kilka porządnych klapsów i się zaróżowi.

Qra

6. Data: 2010-03-01 18:37:41

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 13:35, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> Tak szybciutko, bo już się wzięłam za tyrkę:
> - żyję już trochę czasu na świecie, więc moja relacja z Bogiem nie koliduje
> z romansami, po prostu.

Acha...doprawdy..a to ciekawe...będę to mieć na uwadze w przyszłośći w
twoich wypowiedziach :]

> [...]
> - artykuł o psychopatii nie był skierowany w ciebie. Chyba dostałaś
> rykoszetem, czy cóś. Jako żywo nie kojarzysz mi się z psychopatką. Wręcz

A kogo miałaś na myśli pisząc, że ''zapewne mało ludzi mógłby sie
spodziewac psychopatii po małej istotce - kobiecie" skoro artykuł był
o agresywnym glinie?

> - lubić mnie nie musisz :-)))). Ale możesz :-)))),

No nie lubie cie i tego nie ukrywam, a przynajmniej nie będe tak
udawac ja ty - miłość i pokój do wszystkich.

> - a że nie opowiadam z detalami swojej prywatności? No wybacz....
> Ale też nie mam na jej punkcie świra. Tu i ówdzie coś mi się już wypsnęło.

Nie świruj, bo nie oto mi chodziło.

> [...]
> przeciwieństwa. I to nie są dysonanse, to nasze "smaczki".
> Człowiek przestaje być czarno-biały jak kończy te 17 lat mam wrażenie....

Ja się nie napinam, ale jeśli twój sposób zachowania łączący w sobie
przeciwieństwa i deklarujący miłość i pokój 24h to przejaw dorosłośći
i rzekomej stabilizacji psychicznej, to ja już wole być tą dziecinną
psychopatką.
Globa tez kiedyś broniłam dopóki zrozumiałam,ze na to nie zasługuje.
Pewnie podobnie będzie z enderem, ale póki co nie lubie jak ktoś za
mocno se poczyna w osaczaniu innych - no nie lubie.
Dobra koniec rozmowy bo to i tak nie ma najmniejszego sensu.

7. Data: 2010-03-01 19:33:05

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
On 1 Mar, 13:35, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> Dobra koniec rozmowy bo to i tak nie ma najmniejszego sensu.

Też tak myśle, pa!

MK

8. Data: 2010-03-01 19:39:45

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A kogo miałaś na myśli pisząc, że ''zapewne mało ludzi mógłby sie
> spodziewac psychopatii po małej istotce - kobiecie" skoro artykuł był

Iza, ale mam prośbę.
Sprawdź to.
Tzn kogo dotyczyło i kto to powiedział, bo to tekst zupełnie nie w moim
stylu (raczej w stylu Endera, jak mu się przyglądam).

Tak dla porządku i w sumie Twojego spokoju, bo wiesz... nie mnie żrą nerwy
tylko Ciebie.

Ale nie mam też potrzeby udowadniania Ci czegokowiek. Chciałabym, żebyśmy
obydwie były tego świadome.

Pozdrawiam, MK

9. Data: 2010-03-01 19:42:34

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:1ae6ad53-1ee2-4d2f-901e-2c1bdae414a2@
> [...]
> tylko Ciebie.
>
> Ale nie mam też potrzeby udowadniania Ci czegokowiek. Chciałabym, żebyśmy

Jeśli juz, to tę sprawe moge dalej wyjaśniać na priv inaczej odpada

10. Data: 2010-03-01 19:48:15

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> On 1 Mar, 13:35, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> Jeśli juz, to tę sprawe moge dalej wyjaśniać na priv inaczej odpada

OK, ale ograniczmy się do kilku meili. Bo naprawdę nie ma co międlić itd...
Ale sprawdź proszę najpierw ten tekst.

MK

Ender
Jadłeś - nie jedź !