Do Warszawianek -niedrogi, dobry ginekolog z usg dopochwowym

1. Data: 2005-01-14 09:00:04

Temat: Do Warszawianek -niedrogi, dobry ginekolog z usg dopochwowym
Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

poniewaz przeprowadziłam się z Wrocławia do Wawy nie będę juz mogła
korzystać z wizyt w Corfamedzie (polecam). Ponieważ przyzwyczaiłam się do
tej przychodni ze wspaniałymi lekarzami, z badaniem ginekologicznym i usg na
każdej wizycie, cytologią co rok i to wszystko w cenie wizyty (40 zł),
szukam podobnej przychodni w Warszawie.

Przegooglowałam archiwum, ale niestety albo ceny są zaporowe u
pseudo-profesorów, albo narzekania.

Polećcie kogoś, babeczki, najchętniej w okolicach Śródmieście-Wola.

pozdr

cherokee

2. Data: 2005-01-14 12:42:09

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
na
> każdej wizycie, cytologią co rok i to wszystko w cenie wizyty (40 zł),

cena zabojcza, jak na wwe:) ja juz dawno tyle nie placilam za prywatna
wizyte, a prz tej cenie to zapomnialabym o usg. zwykle za te cene to
starusienski lekarz w przedwojennej kamienicy przyjmuje, przynajmniej ja tak
trafialam. a prawdziwi profesorowie to za 200 zl przyjmuja i wiecej,
aczkowiek 1 ostatnio bardzo mojemu mezowi pomogl i dostrzegl to, czego
lekarze mgr nie potrafili znalezc.

3. Data: 2005-01-14 17:13:29

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-01-14 17:26:56

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, hehe, chciałam zauważyć, zze pytanie dotyczy ginekologa, ja tam nie
> będę męża prowadzać:)

pisalam o lekarzach ogolnie, a ja jeszcze nigdy nie mialam potrzeby ani
koniecznosci isc do profesora, a ty sie chcialas rozeznac w cenach.

> A tak na serio to przesada z tymi cenami w Wawie, muszę wam powiedzieć, ze
> we wrocławiu życie jest dużo droższe

ooo - to mnie zdziwilas. myslalam, ze w wie jest najdrozej:(

5. Data: 2005-01-14 18:15:45

Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" napisała ...

> ja jeszcze nigdy nie mialam potrzeby ani
> koniecznosci isc do profesora

Cherokee też nie.
Coś się tych profesorów uczepiła ? ;-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

6. Data: 2005-01-14 18:24:27

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:cs928m$h5o$1@korweta.task.gda.pl...
> Cherokee też nie.
> Coś się tych profesorów uczepiła ? ;-)

Chyba wynikło to z tego, ze napisałam o pseudo-profesorach. A wzięło się to
stąd, ze po raz pierwszy spotkałam się z takim dziwolągiem jak "Przychodnia
profesorska". Pachnie mi tutaj takim jednym ginekologiem W. z Wrocławia,
który jest znanym profesorem AM i wykonuje zabiegi pod znieczuleniem
ogólnym, a własciwie samo znieczulenie, za grube pieniądze.

pozdr

cherokee

Pytanie o zawał
Dieta wątrobowa