Pytanie o zawał

1. Data: 2005-01-14 08:53:39

Temat: Pytanie o zawał
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Słyszałam, że objawem zawału może być zgaga. Jakiś czas temu dopadł mnie
piękący ból przypomoinający zgagę. Pierwszy był mocny a drugi bardzo mocny.
Puls 112-125 w czasie spoczynku. Trwało to kilkanaście sekund. Oprócz tego
mam dziwne skoki ciśnienia, ale to może wina kawy (chociaż piję bardzo
słabą, ponieważ karmię dziecko), dolne ciśnienie powyżej 100. Lekarz na
pogotowiu powiedział, żeby nie przejmować się tym ciśnieniem, bo pewnie się
zdenerwowałam a w moim wieku (29 l) to nie zawał. Dodam, że cierpie na
bardzo silne migreny, przy których wymiotuję i mam wyższe ciśnienie. Dzisiaj
od rana mam również lekką zgagę, więc proszę o opinnie co to może być.
Dodam, że moja babcia miała zawał a mama ma chorobę wieńcową.

Dziękuję i pozdrawiam,
Anna Styś

2. Data: 2005-01-14 09:50:52

Temat: Re: Pytanie o zawał
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mocny.
> Puls 112-125 w czasie spoczynku. Trwało to kilkanaście sekund.
Jeśli trwało kilkanaście sekund to na 100% to nie był zawał

3. Data: 2005-01-14 10:17:59

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mocny.
> Jeśli trwało kilkanaście sekund to na 100% to nie był zawał

A choroba wieńcowa tak się nie obiawia?

Dieta wątrobowa
jak czesto RTG
pytanie o dziecko...