Do Władysława

1. Data: 2000-01-11 15:48:34

Temat: Do Władysława
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Władku,

przede wszystkim przepraszam za przekręcenie Twego imienia w poście
dotyczącym ziemniaków Parisian - niestety, literówki często mi się
przytrafiają.
Tymczasem mam do Ciebie ogromną prośbę - wtedy, gdy pytałam o te
sylwestrowe specjały i prosiłam, by ktoś napisał mi, co się kryje pod
różnymi nazwami, wyjaśniłeś mi też, jakie są składniki sosu
maltańskiego. A sos smakował mi przeogromnie i dlatego BAAAAAAARDZO Cię
proszę, żebyś napisał mi dokładnie, jak go przyrządzić - poza tym, że
proszę o dokładne wskazówki, przyznaję się ze wstydem, że nie pamiętam
dokładnie, co się do niego (sosu) daje, a Twego postu szukałam wczoraj
przez dobre trzy godziny w archiwum. W końcu zrezygnowałam, bo otwarcie
każdego postu (nawet tematu szukałam "po omacku") trwało tyle czasu, że
szkoda gadać.
Mam nadzieję, że podanie mi dokładnego przepisu nie będzie dla Ciebie
zbytnim problemem. Z góry bardzo dziękuję.

Joanna