Do bywających w Aldi'ku

1. Data: 2002-05-06 17:26:29

Temat: Do bywających w Aldi'ku
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z zamieszkalych w Niemczech zakupil byl moze w Aldi'm patelnie 28
cm, ktora wyglada jak teflonowa ale nazwa tej powloki jest inna, bo pewnie
nie Du'ponta? Czy to jest tak samo dobre? Wlasnie moj ukochany mnie w cos
takiego zaopatrzyl, cena byla super korzystna jak to w Aldi'm.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-05-07 07:36:23

Temat: Re: Do bywających w Aldi'ku
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon schrieb:

> [...]
> nie Du'ponta? Czy to jest tak samo dobre? Wlasnie moj ukochany mnie w cos
> takiego zaopatrzyl, cena byla super korzystna jak to w Aldi'm.

siem nie zaopatrzył w patelnię, ale stałym bywalcem Aldika jestem. Z
naczyniami w Aldim trzeba uważać. Za studenckich czasów miałem patelnię
z tych sfer i mi co prawda służyła, ale po 4 latach była na śmietnik. Po
prostu była zbyt wybrzuszona a teflon jej zlazł. Od tamtych czasów mam
Fisslera. Kosztował co prawda kilka razy tyle, ale służy dalej świetnie.
Znaczy jest mu 15 lat. Tych ostatnich aldikowych nie znam, ale to co
mnie odrzuca, to szklane pokrywy. Nie lubię.

Waldek

1. Data: 2002-05-07 09:20:27

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@u...fu-berlin.de...

> [...]
> prostu była zbyt wybrzuszona a teflon jej zlazł. Od tamtych czasów mam
> Fisslera. Kosztował co prawda kilka razy tyle, ale służy dalej świetnie.
Dzieki za informacje, patelnia Aldikowa juz jest, wiec potem moze pomysle o
czyms lepszym. Poniewaz Tefal wlasnie mi po 4 latach wysiadl i nalesnikow
nawet nie da sie usmazyc, choc kosztowal slono, to juz jak na 4 lata niech
bedzie tansza. Garnki stalowe mam Fisslera - fakt, rewelacja.

Tych ostatnich aldikowych nie znam, ale to co
> mnie odrzuca, to szklane pokrywy. Nie lubię.
>
> Waldek

Fakt, ciezkie sa ale fajnie przez nie widac co w srodku sie dzieje, ja nawet
to lubie.

Pozdrowienia, Agata

1. Data: 2002-05-07 14:16:21

Od: Lisa <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:

> [...]
>
> Tych ostatnich aldikowych nie znam, ale to co

> Fakt, ciezkie sa ale fajnie przez nie widac co w srodku sie dzieje, ja nawet

Witam,

ja wlasnie jakis czas temu zaopatrzylam sie w patelnie ze szklana
pokrywa, choc z natury jestem sceptykiem co do wlasnie naczyn z Aldika,
ale sie przemoglam. (fakt, pokrywa ciezka). Mam ja dopiero pare
miesiecy, ale jak do tej pory jestem zadowolona. Patelnia nic nie
przypala, dlugo trzmya cieplo i ma wysokie obrzeza, co sprawia, ze
wszystko nie pryska na lewo i prawo w czasie smazenia :-) Nie wiem ile
lat wytrzyma, ale znajac Aldi produkty... nic nigdy nie wytrzymuje dlugo
:-) Mam okazje sprawdzic na wlasnej skorze. Obym nie za rok nowej
kupowac ;-)

pozdrawiam serdecznie i zycze aby sie patenia dlugo sprawowala
Lisa

1. Data: 2002-05-07 21:27:29

Temat: Re: O Aldim cd (OT)
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lisa <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> [...]
> kupowac ;-)
>

> pozdrawiam serdecznie i zycze aby sie patenia dlugo sprawowala
Z patelni wiec sie ciesze.
Pragne obronic czesc tej pozytecznej sieci sklepow z badziewiem ogolnym,
posciel kupiona w Aldim jakies 7 lat temu do tej pory jest, ani jeden szew
nie puscil, wirowka jej nie zmogla, troche kolory wyplowialy ale trudno zeby
nie po tylu praniach. Garnki szklane do mikrofalowki (Jena Zeiss) tez byly
super, zostal mi sie z trzech jeden, a to tylko dlatego ze zrobilam im dwie
przeprowadzki i spuszczalam na posadzke z plytek. I maja najlepszy na
swiecie papier toaletowy i reczniki kuchenne, tudziez folie aluminiowa.;o))

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-05-07 21:33:09

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Z patelni wiec sie ciesze.
ciesz się. Są w sumie niezłe. Ja moją zar¤nąłem zbyz dużą temperaturą. Na
otwartym ogniu (piec węglowy).

> [...]
> im dwie przeprowadzki i spuszczalam na posadzke z plytek. I maja najlepszy
> na swiecie papier toaletowy i reczniki kuchenne, tudziez folie

Aldi wygląda bublowato, ale mają porządne towary. Tanie, ale ok. Jak ich źle
przetestują w gazetach, to zmieniają produkt. W Niemczech masz też książki
kucharskie (chyba dwie lub trzy) pod tytułem ALDiENTE, z czasami bardzo
wyszukanymi receptami w rodzaju łosoś w sosie szampańskim i podobne,
gotowane na potrawach z Aldiego.

Waldek

1. Data: 2002-05-08 18:59:38

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldemar z domu <w...@t...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ab9h6i$vs1$05$...@n...t-online.com...

> [...]
> kucharskie (chyba dwie lub trzy) pod tytułem ALDiENTE, z czasami bardzo
> wyszukanymi receptami w rodzaju łosoś w sosie szampańskim i podobne,

Moze sobie kupie taka ksiazeczke. Dzieki za informacje.

Agata

1. Data: 2002-05-08 19:04:39

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Moze sobie kupie taka ksiazeczke. Dzieki za informacje.

trochę przesadziłem z tym dwie-trzy. Amazon pokazuje 26 książek z serii
AldiDente ;-) Między innymi też dietetyczne, wegetaryczne i inne.

Waldek

młode ziemniaki
BSE w Polsce????
Agencja reklamowa poszukuje mlodych dziewczyn, nowych, sympatycznych twarzy z Trojmiasta i okolic
pochwale go (OT)
jak dlugo w zamrazarce?