Do czego doprowadzono kobiety w Polsce.

1. Data: 2015-01-26 23:06:27

Temat: Do czego doprowadzono kobiety w Polsce.
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://boskamatka.wordpress.com/2014/01/31/nie-bede
-przepraszac-za-urlop-macierzynski/

2. Data: 2015-01-26 23:19:33

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Za to chorobą jest inne zmuszać do rodzenia, masz problem Ikselka i to
psychiatryczny. Podziękuj klerusiowi że ci wmówił że jako kobieta nic nie jesteś
warta oprócz rodzenia bachorów, bo tylko przy tak głębokim wmówieniu kompleksu
niższości, że jesteś nic nie warty śmieć gdy nie rodzisz, osoba staje się zaburzona
na tyle iż chce macierzyństwo realizować przymusem do innych kobiet.

3. Data: 2015-01-26 23:25:31

Temat: Re: Do czego doprowadzono kobiety w Polsce.
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 23:19:33 UTC+1 użytkownik Rewolucja napisał:
> [...]
na tyle iż chce macierzyństwo realizować przymusem do innych kobiet.

Ty głupia pierdoło, zmuszona do urodzenia się...

4. Data: 2015-01-26 23:29:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "XL" <n...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> https://boskamatka.wordpress.com/2014/01/31/nie-bede
-przepraszac-za-urlop-macierzynski/

A myslalas, ze p oco jest ten caly feminizm? Aaron Russo powiedzial wprost,
ze chodzi o to, zeby pracowal niewolnik- ojciec i jego zona dla swoich
panów. Ekonomicznie- bardziej oplacalne. A przeciez sluzy upadkowi rodziny-
wiec tym bardziej (z punktu widzenia NWO) warte popierania

--

Chiron

5. Data: 2015-01-26 23:43:07

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 23:28:47 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> panów. Ekonomicznie- bardziej oplacalne. A przeciez sluzy upadkowi rodziny-
> wiec tym bardziej (z punktu widzenia NWO) warte popierania

Ale jaki "ojciec i jego żona"? - feminizm to właśnie wyzucie ludzi z tych pojęć, bo
niewolnik ma być SAM - bez rodziny i absolutnie zależny od pana, sterowalny doraźnie
środkami najprostszymi - żarciem i seksem. Rodzina tu psuje szyki, bo rodzina to nie
tylko oparcie, ale i motywacja do myslenia o niezależności od pana, wolności i
przyszłości, ba, w ogóle do MYŚLENIA. Pan nie chce mieć myślących niewolnikow.

--
XL

6. Data: 2015-01-26 23:52:49

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Xl
Mojej matki nikt nie zmuszał do rodzenia, no popatrz nawet PRL nie był taki straszny,
gdy obecnie kobiety się do tego zmusza i mamy jakieś buraczane brygady gestapo które
mają pałować społeczeństwo do przestrzegania wytycznych SS, sytułacja folksdojczko
jak po dojściu Hitlera do władzy podpisującego konkordat z watykanem. Nam obiecano
drugą japonie a nie lllRzeszę folksdojczko.

7. Data: 2015-01-27 00:00:53

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 23:52:50 UTC+1 użytkownik Rewolucja napisał:
> Xl
> Mojej matki nikt nie zmuszał do rodzenia

A powinien zakazać.

8. Data: 2015-01-27 00:01:25

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
To feministki w twoim chorym świecie nie rodzą dzieci, bo jakoś mają rodziny, tylko
że z własnej woli i odpowiedzialnie, a nie jak katolstwo, napieprzy a następnie ani
żarcia ani wykształcenia, bachory chodzą i kradną, lub jak w Afryce napieprzą i
zdychają z głodu.
Do was katoli nie dociera że macierzyństwo to odpowiedzialność za potomstwo a nie
wulgarny rozród. Ja dokładnie na tym punkcie zarządziłbym przymusową sterelizacje, bo
jak ktoś głosi że rozród a nie odpowiedzialność, to już wiadomo że dziecko będzie
miało przejebane. Tylko że tą są wyjątki, bo gdzie obłudne katolstwo wasze dzieci
co?. A na tym to polega, że nie dacie radę 6 wychować, ale pobiczować innych to już
utopiami należy.

9. Data: 2015-01-27 00:02:13

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2015-01-27 00:04:06

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 23:52:50 UTC+1 użytkownik Rewolucja napisał:
> Xl
> Mojej matki nikt nie zmuszał do rodzenia

A powinien zakazać.

No gdyby teraz była młoda to takie folksdojczki by ją przymuszały do rodzenia,
wyprane z instynku macieżyńskiego babska jak ty, co nie pojmują że potomstwo to nie
rozród ale odpowiedzialność.

Chirek obejrzales?
A może katolicy powinni czytać biblie, polecam.
Medjugorie
Spaprani na sumieniu
kolejny atak na kościół