Do czego takie szczypce?

1. Data: 2010-05-10 15:03:23

Temat: Do czego takie szczypce?
Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
_10091.htm

Witam - chodzi mi o te w prawym, górnym rogu obrazka :-]

Z góry dziękuje.

2. Data: 2010-05-10 15:12:33

Temat: Re: Do czego takie szczypce?
Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beda sie nadawac do sciagania zabezpieczen zwanych Pierscieniami Segera
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pier%C5%9Bcie%C5%84_Seg
era

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2010-05-10 15:21:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 17:03:23 +0200, Koteczek napisał(a):

> http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
_10091.htm

> Witam - chodzi mi o te w prawym, górnym rogu obrazka :-]
>
> Z góry dziękuje.

Do gięcia drutu, cienkiego. Niektórzy np robią sobie biżuterię z drutu i
koralików, to sobie mogą kupić cały ten komplet szczypiec - jedne do
gięcia, inne do cięcia itp.

4. Data: 2010-05-10 18:22:03

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gobo" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Beda sie nadawac do sciagania zabezpieczen zwanych Pierscieniami Segera
> [...]

To nie są szczypce do segerów. To są szczypce do gięcia drutu, aczkolwiek
przy ich rzeczywistych wymiarach (to są małe szczypce) możemy raczej mówić o
druciku a nie drucie.
--
Jackare

5. Data: 2010-05-10 20:03:59

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koteczek wrote:

> http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
_10091.htm

> Witam - chodzi mi o te w prawym, górnym rogu obrazka :-]
>
> Z góry dziękuje.

Przydatne w domu choć akurat te to tandeta.

6. Data: 2010-05-10 21:09:00

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 20:22:03 +0200, Jackare napisał(a):

> To nie są szczypce do segerów. To są szczypce do gięcia drutu, aczkolwiek
> przy ich rzeczywistych wymiarach (to są małe szczypce) możemy raczej mówić o
> druciku a nie drucie.

Pisz od razu, że to oczkówki ;) Do gięcia i robienia kabeloczek.

--
___________ (R)
___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

7. Data: 2010-05-11 11:02:27

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 20:22, "Jackare" <j...@i...pl> wrote:

> To nie są szczypce do segerów. To są szczypce do gięcia drutu, aczkolwiek
> przy ich rzeczywistych wymiarach (to są małe szczypce) możemy raczej mówić o
> druciku a nie drucie.

Bo caly ten komplet jest w ogole do robienia bizuterii. Mam podobny :)

--
*lolka*

8. Data: 2010-05-11 12:01:43

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

lolka wrote:

> Bo caly ten komplet jest w ogole do robienia bizuterii. Mam podobny :)
>
> --
> *lolka*

Trutu-tutu. To zestaw uniwersalny cztero-częściowy. Mam podobny
sześcio-częściowy. W obu nie ma prawdziwych cążków do robienia oczek -
które mają szczęki o przekroju całkowicie kolistym. Takie trzeba sobie
kupić? zupełnie osobno lub w wiekszych zestawach.

9. Data: 2010-05-11 12:44:31

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

_10091.htm

> Do gięcia drutu, cienkiego. Niektórzy np robią sobie biżuterię z drutu i
> koralików, to sobie mogą kupić cały ten komplet szczypiec - jedne do
> gięcia, inne do cięcia itp.

Młodzieżową biżuterię wykonuje się z srebrzanki (drut srebrzony),
droższą z drutu srebrnego. Srebro jest miękkie, więc oczka i inne operacje
powinno wykonywać się cążkami z gładką powierzchnią, aby jej nie kaleczyć.
Podobnie cążki do cięcia boczne czy czołowe tną różnie drut, nie każde
nadają się do biżuterii.

10. Data: 2010-05-11 13:09:57

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
> powinno wykonywać się cążkami z gładką powierzchnią, aby jej nie kaleczyć.
> Podobnie cążki do cięcia boczne czy czołowe tną różnie drut, nie każde

http://www.allegro.pl/item997915447_szczypce_okragle
_160_mm.html#gallery
http://www.allegro.pl/item996909442_szczypce_okragle
_wydluzone_yato_2030.html#gallery

Co dla dziecka na komunię?
Koszt wykończenia użytkowego poddasza w domu
WC
Ogranizer kabli
Sufit podwieszony GK - szybkie 2 pytanka