Do fachowców od anatomii

1. Data: 2004-10-02 12:52:05

Temat: Do fachowców od anatomii
Od: "Amrek" <gissen@__USUN__TO_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy jest mozliwe wypicie szklanki wody wciagajac ja przez nos tzn. wciagajac
jedna dziurka gdzie druga jest zatkana np. palcem. Pytam o to bo na sieci
pojawil sie filmik na ktorym facet wypija przez nos szklanke coca-coli.

Czyzby decydowal tu jakis specyficzny uklad chrzastek? Ja chcialem to samo
zrobic to mi sie woda do pluc nalała. :(

2. Data: 2004-10-02 13:33:01

Temat: Re: Do fachowców od anatomii
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Oct 2004 14:52:05 +0200, Amrek wrote:

> [...]
>
> Czyzby decydowal tu jakis specyficzny uklad chrzastek? Ja chcialem to samo
> zrobic to mi sie woda do pluc nalała. :(

Pytanie rodem z jackassa.

To raczej kwestia techniki, a nie specyficznej anatomii. Podciśnienie
wymagane do zassania płynu przez nos można uzyskać nie tylko wdychając
powietrze do płuc.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-10-04 12:02:52

Od: "BT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie rodem z jackassa.

No tylko tam ostrzegają żeby nie robić czegoś takiego w domu ;) ale jak
widać to jeszcze bardziej zachęca.

4. Data: 2004-10-04 17:57:09

Od: "Amrek" <gissen@__USUN__TO_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BT" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No tylko tam ostrzegają żeby nie robić czegoś takiego w domu ;) ale jak
> widać to jeszcze bardziej zachęca.

Mi sie wydaje ze przyczyna "zachety" jest fakt zaszpanowania przed kims lub
przed wiekszym towarzystwem. Bo wypicie szklanki plynu przez nos to nie jest
codziennosc. To jest wyczyn:) Filmik pochodzi ze strony
www.stupidvideos.com - nie moge tu podac linka od razu do zassania filmu bo
nie mam technicznej mozliwosci

5. Data: 2004-10-04 19:00:07

Od: "BT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> codziennosc. To jest wyczyn:) Filmik pochodzi ze strony

"Dla towarzystwa Cygan dał się powiesić" :-) linku nie chce i tak nie
chciało by mi się tego oglądać :-( no ale może nie wiem co dobre :-)

Autoszczepionka na gronkowca
Yerba mate w leczeniu nadcisnienia
Krakow - Narutowicz - najlepszy
pole widzenia
jak dlugo nie mozan seksu po operacji wydluzania wedzidelka napletka?