Do haftu jestem malo wytrwala

1. Data: 2001-09-06 06:54:10

Temat: Do haftu jestem malo wytrwala
Od: "Slawek Machlowski" <s...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bardzo sie ciesze, ze jesat! Mam nadzieje, ze bede miala troche czasu na
przegladanie. Jo'Asiu, jestesmy pierwsze? Nawet przed Krysia Starannie
Opakowana? Mam tyle roznosci, bo to nie tylko pytania, ale teraz nie mam
czasu.
Duza buzka dla wszystkich!
DanaB
www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-09-06 20:59:59

Temat: Re: Do haftu jestem malo wytrwala
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Sep 2001 08:54:10 +0200, "Slawek Machlowski"
<s...@n...com.pl> wrote:

> [...]
>przegladanie. Jo'Asiu, jestesmy pierwsze? Nawet przed Krysia Starannie
>Opakowana? Mam tyle roznosci, bo to nie tylko pytania, ale teraz nie mam

eee, jak tylko zobaczylam na kuchni posta o tej grupie od razu
zobaczylam posta #1, ale nie wiedzialam wlasciwie CO napisac...

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-09-07 04:21:24