pl.rec.robotki-reczne

następny wątek »

1. Data: 2001-09-05 21:13:00

Temat: pl.rec.robotki-reczne
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się!

Grupa powstała, wszystkich, którzy swoimi głosami przyczynili się do
jej powstania jak równiez tych co nie głosowali lub, o zgrozo ;),
głosowali przeciw zapraszam na jej łamy (jeśli można tak powiedzieć
o grupie Usenetowej).

Jo'Asia

FUT: pl.rec.robotki-reczne

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-09-06 09:40:39

Temat: Re: pl.rec.robotki-reczne
Od: "Michal Rosa" <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jo'Asia" <J...@r...art.pl> wrote in message
> [...]
> jej powstania jak równiez tych co nie głosowali lub, o zgrozo ;),
> głosowali przeciw zapraszam na jej łamy (jeśli można tak powiedzieć

Nie interesuje mnie co prawda temat robotek recznych, ale ta grupa na pewno
jest potrzebna, dlatego wlasnie glosowalem za jej powstaniem.

To jest w zasadzie jedno i jedyne moje pojawienie sie na tym forum chcialem
wiec zyczyc wszystkim grupowiczom milego towarzystwa, malo spamu no i zeby
zaden Pszemol tu nie zawital.

Milego recznego robotkowania!

Michal

1. Data: 2001-09-06 09:55:09

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości
> A więc stało się!

Świetnie że powstała taka grupa. Będę Was podczytywać, choć od dawna nie mam
czasu na żadne robótki.
Ale może kiedyś, jak odchowam dzieci alboco ...
Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2001-09-06 10:04:43

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana <a...@e...com.pl> wrote:
> [...]

> czasu na żadne robótki.
> Ale może kiedyś, jak odchowam dzieci alboco ...

Łączę się w bólu :) Moja córka ma 5 lat i zaczynam się powoli przymierzać
do powrotu do ukochanych haftów :)

EwaP HF FH (a w tej chwili już by mnie nawet było stać na sznurek do
makramy...)
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2001-09-06 11:24:12

Od: "Teresa Blizińska" <t...@d...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

długo
czekałam, witam serdecznie i od razu pytam: skąd można wziąć program do
projekto
wania dzianiny pozdrawiam Teresa
> [...]
> jej powstania jak równiez tych co nie głosowali lub, o zgrozo ;),
> głosowali przeciw zapraszam na jej łamy (jeśli można tak powiedzieć

=(';')=

~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~
~~~~~

1. Data: 2001-09-06 17:21:27

Od: Przemyslaw Brojewski <b...@k...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> wrote:
: Ana <a...@e...com.pl> wrote:
[...]

Optymistki :) Od paru lat jestem po studiach, a moja mama ciągle
jeszcze nie ma czasu na tego typu zajęcia.

brojek.

1. Data: 2001-09-06 18:57:19

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Rosa wystukał w wiadomości <vwHl7.1251$c5.5179@newsfeeds.bigpond.com>:

> To jest w zasadzie jedno i jedyne moje pojawienie sie na tym forum chcialem
> wiec zyczyc wszystkim grupowiczom milego towarzystwa, malo spamu no i zeby
> zaden Pszemol tu nie zawital.

A kysz, zgiń, przepadnij! 8-0

;)

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=
Chłopi pańszczyźniani żyli na czworakach.

następny wątek »