Do jakiego specjalisty udac sie z takimi objawami (nerki i zoltaczka jednoczesnie)?

1. Data: 2003-05-20 12:32:14

Temat: Do jakiego specjalisty udac sie z takimi objawami (nerki i zoltaczka jednoczesnie)?
Od: jd <j...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Przygladajac sie bacznie swojej gebie w lustrze zauwazylem pewne
niekorzystne symptomy. Z jednej strony to lekkie zazolcenie bialek oczu
(czyli twardowek - to juz wiem :-); do tego dochodza jeszcze sine
okolice oczu (co wskazywaloby na dolegliwosci z nerkami).

Stad moje pytanie: czy lepiej isc osobno do nefrologa (to te nerki) i
lekarza chorow zakaznych (to te zazolcone twardowki), czy udac sie np.
do lekarza chorob wewnetrznych, a on pokieruje reszta?

jd

P.S. Szkoda mi czasu i nerwow na chodzenie do lekarza tzw. pierwszego
kontaktu. Czuje sie tam, jak ktos, kto wlasnie przyszedl naciagnac
SYSTEM na jakies badania, ktore mu sie w ogole nie naleza... To strata
czasu i pieniedzy. Pieniedzy dlatego, ze po prostu nie stac mnie na
leczenie sie w SYSTEMIE. Wychodzi to po prostu za drogo...

2. Data: 2003-05-20 12:50:11

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 May 2003 14:32:14 +0200, jd wrote:

> [...]
> (czyli twardowek - to juz wiem :-); do tego dochodza jeszcze sine
> okolice oczu (co wskazywaloby na dolegliwosci z nerkami).

Ciekawa koncepcja.
Wczoraj widziałem faceta, co miał bardzo sine okolice obu oczu - ktoś mu
dał w ryj. Ciekawe w jaki sposób uszkodziło mu to nerki:/

> Stad moje pytanie: czy lepiej isc osobno do nefrologa (to te nerki) i
> lekarza chorow zakaznych (to te zazolcone twardowki),

Tak się składa, że hiperbilirubinemia ma wiele przyczyn, z których
zapalenia wątroby na tle zakaźnym są tylko jedną.

> czy udac sie np.
> do lekarza chorob wewnetrznych, a on pokieruje reszta?
[...]
> P.S. Szkoda mi czasu i nerwow na chodzenie do lekarza tzw. pierwszego
> kontaktu.

Tak się składa, ze z reguły jest to internista.

> [...]
> czasu i pieniedzy. Pieniedzy dlatego, ze po prostu nie stac mnie na
> leczenie sie w SYSTEMIE. Wychodzi to po prostu za drogo...

Twoja sprawa. IMO właśnie do POZ powinieneś się zwrócić.
Ale jeśli nie chcesz - to tak, moim zdaniem powinieneś zacząć od
internisty.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

3. Data: 2003-05-20 12:58:41

Od: jd <j...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Marek Bieniek wrote:

> Ciekawa koncepcja.
> Wczoraj widzia?em faceta, co mia? bardzo sine okolice obu oczu - kto? mu
> da? w ryj. Ciekawe w jaki sposób uszkodzi?o mu to nerki:/

Zapewniam Cie, ze nie stalo sie to "daniu mi w ryja". Ja w zyciu w ryja nie
dostalem - cokolwiek by o tym sadzic.

Po prostu slyszalem/czytalem, ze sine okolice oczu sa jednym ze symptomow
choroby nerek.

W kazdym razie - dzieki za odpowiedz

jd

zaburzenia rytmu serca?