Do kolegi Profila 1

1. Data: 2005-02-24 20:41:27

Temat: Do kolegi Profila 1
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwałam sobie zwracać się do Ciebie na forum ogólno dostępnym a sprawa
będzie się tyczyć frakcji grupowych różnych. O ile mi wiadomo na dzień
dzisiejszy są one dwojakiego rodzaju : ze względu na adres zamieszkania lub
adres działeczki lub ogrodu oraz na szczególne zamiłowanie do rosnącej grupy
badylków w tymże ogrodzie. Czyli są frakcje : wschodnie, zachodnie,
południowe i północne z licznymi odnogami i kierunkami oraz bylinowa,
malinowa, różana, winiarska ... (proszę o dopisanie pominiętych)

;-)

Serdecznie Miłka

2. Data: 2005-02-24 23:36:23

Temat: Re: Do kolegi Profila 1
Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
. Czyli są frakcje : wschodnie, zachodnie,
> południowe i północne z licznymi odnogami i kierunkami oraz bylinowa,
> malinowa, różana, winiarska ... (proszę o dopisanie pominiętych)

Chyba gdzies widzialam cos o frakcji piaskowej i gliniastej
pozdrowienia
Ania

3. Data: 2005-02-25 09:35:31

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> południowe i północne z licznymi odnogami i kierunkami oraz bylinowa,
> malinowa, różana, winiarska ... (proszę o dopisanie pominiętych)

Myślałam, że środek Polski to frakcja Centralna ? Już z nazwy jakby wiodąca
:-))
pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2005-02-25 09:44:31

Od: "tomaszjan" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>południowe i północne z licznymi odnogami i kierunkami oraz bylinowa,
>malinowa, różana, winiarska ... (proszę o dopisanie pominiętych)

(:-))

1.Znałem Państwa Grupę wyłacznie z tematycznej subskrypcji poczty. Nic nie
wiedziałem o portalu, archiwum itd.
2.Zachodnio- centrowa jest moja frakcja położeniowa.
3. Frakcja roślinnościowa: z tym trudniej, jestem na etapie przesadzania i
sadzenia drzew i krzewów.
4. Znam się troche na małej architekturze i kocham dziwne pomysły (murki,
górki, piwne piwnice, groty, ukryte wejścia i zaskakujace rozwiązania)
Pozdrowiena
Tomasz

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

5. Data: 2005-02-25 11:12:53

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> 2.Zachodnio- centrowa jest moja frakcja położeniowa.

A to skąd dokładnie?

> 3. Frakcja roślinnościowa: z tym trudniej, jestem na etapie przesadzania i

Centrum tradycyjnie należy do frakkcji malinowej:
http://ogrody.agrosan.pl/mapa/

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

6. Data: 2005-02-25 11:20:31

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

> A to skąd dokładnie?

No właśnie - zachodniocentrowa to może sąsiad?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2005-02-25 12:09:04

Od: "Tomaszjan" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszam w Warszawie, działkę mamy za Koninem w sezonie czas wolny spędzamy
na trasie A2 ;-)
Dokładnie morgi mieszczą się w Powidzu koło Słupcy (dawniej granica zaborów,
chyba Ciążeń (tez koło) to najdalej na zachód wysunięte miasto pod
administracją rosyjską w historii)
Dziękuję za adresy
Pozdrawiam Tomasz

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:cvn17f$cdl$1@atlantis.news.tpi.pl...

8. Data: 2005-02-25 12:14:37

Od: "Tomaszjan" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Między Gnieznem, Wrześnią a Koninem jest jezioro Powidzkie i miastem Powidz
i tam są morgi moje i myśli moje i radości no i troski
Pozdrawiam Tomasz

9. Data: 2005-02-25 12:26:10

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomaszjan wrote:
(...)
> Między Gnieznem, Wrześnią a Koninem jest jezioro Powidzkie i miastem Powidz
> i tam są morgi moje i myśli moje i radości no i troski

To pewnie koło mnie przejeżdżasz :)

A teraz dobre rady:)
- Jeżeli 5 osób zada Ci to samo pytanie, nie odpowiadaj wszystkim,
wystarczy jedna odpowiedź :) Te kilka pytań bierze się z różnic
czasowych między przesyłaniem informacji z różnych serwerów.
- Wycinaj z tekstu cytowanego wszystko, co nie odnosi się konkretnie
do kawałka, na który odpowiadasz.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2005-02-25 12:43:04

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

AnnaF wrote:

> Chyba gdzies widzialam cos o frakcji piaskowej i gliniastej
> pozdrowienia

Roznica jest taka, ze frakcja piaskowa moze chowac glowe
w piasek, a gliniasta nie :-)

Pozdrowienia,
Michal

--