Re: Dzień dobry

1. Data: 2005-02-24 18:57:22

Temat: Re: Dzień dobry
Od: "Profil1" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni!
Jestem oszołomiony takim odzewem, za który serdzecznie dziękuje.
Nawet przez myśl mi nie przeszło, że to tak działa. Bardzo się starałem
odpisać na wszystkie posty, jezeli czegoć nie zrobiłem lub zrobiłem źle, to
jest to wynik niewiedzy.
Myslę, że oglądając Grupę szybko się podciągnę a zacznę od "profil 1" może
mi się uda.
Pozdrawiam
Tomaszjan

2. Data: 2005-02-24 20:09:28

Od: "Profil1" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

>No i wyszło na to ze się przechwalam. Pozmieniałem gdzie tylko mogłem a
>Profil się pleni za każdym razem jak włączam
Idę plewić dalej

OT Rumia
Drugie życie drzewa
Dzień dobry