Do kolekcjonerów Trillium :-)

1. Data: 2004-04-05 18:02:50

Temat: Do kolekcjonerów Trillium :-)
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

http://42.pl/url/3x8

Kolekcja trójlistów bez Trillium sessile, to nie kolekcja.
Ten najmniejszy z trójlistów prezentowny na zdjęciu obok dziewczynki z
zapałkami..
Proszę zwrócić uwagę na zdjęcie Chionodoxa luciliae 'Alba'- :-)

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2004-04-05 18:31:05

Temat: Re: Do kolekcjonerów Trillium :-)
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski napisał:
> [...]
> zapałkami..
> Proszę zwrócić uwagę na zdjęcie Chionodoxa luciliae 'Alba'- :-)

Bodusławie co jest na zdjeciu 15-stym?

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-04-05 18:34:39

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...
> http://42.pl/url/3x8
>
> Kolekcja trójlistów bez Trillium sessile, to nie kolekcja.
> Ten najmniejszy z trójlistów prezentowny na zdjęciu obok dziewczynki z
> zapałkami..

O ile mi wiadomo jesteś jedynym kolekcjonerem trójlistów na
grupie....pozostałych grupowiczów dołować nie trzeba :))

> Proszę zwrócić uwagę na zdjęcie Chionodoxa luciliae 'Alba'- :-)

No sliczny, piekny, cudowny, wspaniały :)

Zdjęcie nr dwa co to jest? Bo mi wyrosło to samo w ogrodzie i nie mam
pojęcia skąd mam. Zastanawiałam się czy to nie cebulica syberyjska, ale moje
białe cebulice nie tworzą takich zwartych gronek i odurniałam

Pozdrawiam z Rip Van Winkle, który mi w tym roku nie zakwitnie :(((
Kaśka

4. Data: 2004-04-05 19:08:09

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta Góra

> Bogusławie co jest na zdjeciu 15-stym?
>
> Pozdrawiam
> Marta

Dość popularna roslina cebulowa, zwie sie Gagea (Liliaceae)
:-) Bogusław

5. Data: 2004-04-05 19:11:19

Od: "l...@o...pl" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://42.pl/url/3x8
>
>Jestem zainteresowany tym trilium.Prosze podac cene i co jeszcze ciekawego
Pan proponuje.Czy prowadzi Pan sprzedaz wysylkowa?Co to za ogrod botaniczny w
Pabianicach? M. Zaniewski Kolekcja trójlistów bez Trillium sessile, to nie

6. Data: 2004-04-05 19:18:24

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> [...]
> białe cebulice nie tworzą takich zwartych gronek i odurniałam
>

> Pozdrawiam z Rip Van Winkle, który mi w tym roku nie zakwitnie :(((

Musze zerknąć na etykietkę, nie sposób tych wszystkich roslin pamietać ...
:-) Bogusław

7. Data: 2004-04-05 19:21:08

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Musze zerknąć na etykietkę, nie sposób tych wszystkich roslin pamietać

Nie masz latarki?

pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-04-05 19:38:42

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Nie masz latarki?
>
> pozdrawiam
> Kaśka

Nie mam, może podeslę wyraźniejsze zdjęcie..
;-) Bogusław

9. Data: 2004-04-05 19:43:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Który to gatunek kokoryczy na zdjęciu nr 7?

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-04-05 19:46:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

| Behalf Of Marta Góra

| Dość popularna roslina cebulowa, zwie sie Gagea (Liliaceae)

Ciekawe, wygląda trochę jak ziarnopłon:-(

Pozdrawiam, Basia.

róże super dorothy małopolska?
Kolejne z tysiaca moich pytan :-)
Pierwsza burza