trawa i wszystko inne...

1. Data: 2004-04-05 11:20:05

Temat: trawa i wszystko inne...
Od: "jolaB" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poradzcie prosze czym najlepiej wytepic trawe i wszystko inne w zywoplocie z
lingustera,
zeby on jak najmniej ucierpial? Od sasiada przedostaje sie do mnie wszystko
i nie jestem w stanie tego recznie juz wytepic.
Pozdrowka
Jola

2. Data: 2004-04-05 11:25:02

Temat: Re: trawa i wszystko inne...
Od: "Daniel" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolaB" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> poradzcie prosze czym najlepiej wytepic trawe i wszystko inne w zywoplocie
> lingustera,

Ligustra?

> zeby on jak najmniej ucierpial? Od sasiada przedostaje sie do mnie
wszystko
> i nie jestem w stanie tego recznie juz wytepic.

Polecam świeżo opadłe (niestety dopiero na jesieni) liście orzecha
włoskiego, jak najgrubszą warstwę, u mnie działa.

Daniel

3. Data: 2004-04-05 14:08:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"jolaB" <j...@o...pl> wrote in message

> [...]
> zeby on jak najmniej ucierpial? Od sasiada przedostaje sie do mnie wszystko
> i nie jestem w stanie tego recznie juz wytepic.

Najlepiej jednak recznie, mozna po kawalku. Zaraz po wytepieniu trawy trzeba
te miejsca dobrze wysciolkowac. Gruba warstwa mulchu (sciolki) nie zapobiegnie
calkowicie wyrastaniu tam chwastow, ale zmmniejszy ich ilosc i ulatwi usuwanie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-04-05 14:35:51

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"jolaB" <j...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
wszystko
> i nie jestem w stanie tego recznie juz wytepic.

Znam ludzi z Wroclawia, ktorzy barwinek w duzych ilosciach oddaja i jeszcze
kawe ze smietanka postawia, jak kto wezmie. Ja sadze w takich miejscach
barwinek i jak sie mu pomoze, to zagluszy wszystko.

Irek

5. Data: 2004-04-05 15:05:11

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek" <i...@t...de> napisał w wiadomości

> [...]

> kawe ze smietanka postawia, jak kto wezmie. Ja sadze w takich miejscach
> barwinek i jak sie mu pomoze, to zagluszy wszystko.

Nie na temat, ale mi się przypomiało, czy Ci ludzie z Wrocławia dali Tobie
ułudki? :)

Pozdrawiam
Kaśka

6. Data: 2004-04-05 15:29:55

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Nie na temat, ale mi się przypomiało, czy Ci ludzie z Wrocławia dali Tobie
> ułudki? :)
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

A mieli? Popatrz jakie to chytre! Nic nie dali. Maliny arktycznej tez nie. I
paproci z Wyzyn Lodzkich tez nie zobaczylem. A tyle miejsca w bagazniku
mialem!

Irek, ocierajac lzy z zalu

7. Data: 2004-04-05 15:39:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> paproci z Wyzyn Lodzkich tez nie zobaczylem. A tyle miejsca w bagazniku

Mieli od września i epimedium chyba też . Specjalnie po dwie doniczki
przywiozłam, żeby Ci nie żałowali :)

> Irek, ocierajac lzy z zalu

Nie płacz może jeszcze dostaniesz :)

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-04-05 18:55:23

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 5 Apr 2004 17:29:55 +0200, "Irek" <i...@t...de>
pisał(a):

> [...]
> paproci z Wyzyn Lodzkich tez nie zobaczylem. A tyle miejsca w bagazniku

No Zabłocki, doigraliście się.... teraz to nawet na kolanach w nasze
progi nie stawaj...
A ułudka przez zasiedzienie u chytrusów zostanie, o. I ceterach też się
ma dobrze, śliczny jest :-)

pozdrawiam chytrze
Iwona

9. Data: 2004-04-05 22:09:06

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Irek" <i...@t...de> writes:

> A mieli? Popatrz jakie to chytre! Nic nie dali.

Jak się wpada jak po ogień, to się tak ma, na co się zasłuży... Że też
ta Uta (biedactwo) z Tobą wytrzymuje...

> Maliny arktycznej tez nie.

Polany nie chcesz? A o arktycznej pierwsze słyszę... Może to nie we
Wrocławiu a za kołem polarnym powinieneś szukać, aa?

> I paproci z Wyzyn Lodzkich tez nie zobaczylem.

Jakich paproci? Jakich paproci? Ten jeden kurduplasty ceterach?
Rośnie. Widocznie mu dobrze pod dereniem...

Pozdrów Utę ode mnie,
Grzesiek
--
Uderzmy w puchary: buch, buch!
Uderzmy w puchary: buch!

10. Data: 2004-04-05 22:09:06

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Irek" <i...@t...de> writes:

> [...]

Jakich paproci? Jakich paproci? Ten jeden kurduplasty ceterach?
Rośnie. Widocznie mu dobrze pod dereniem...

Czym zwalczyć mech
Wierzba 'Hakuro Nishiki' - cięcie
świerk sadzonki kontenerowe
[W-wa] Zakładanie ogrodów - kto?