Do lubujących się w klonach :)

11. Data: 2003-10-13 19:11:30

Temat: Re: Do lubujących się w klonach :)
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jack" <w...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
news:7815.0000132f.3f8ae2bc@newsgate.onet.pl...
:
> W takim miejscu dobrze by pasowały klony ginnala

Mnie też się podobają :).

Z pozdrowieniami, Maria

12. Data: 2003-10-13 19:15:08

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> writes:

> To jest magazyn, więc chyba niezbyt wysoki. A który z nich będzie
> miał najmniejszą śred. korony?

Pokrój kolumnowy to 'Columnare' i 'Erectum'. Pozostałe o koronie
owalnej dochodzacej do średnicy 5-10 m.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Gdy turystę Celniczka z Warszawy
Zwymyślała: ,,Ży bojad parszawy!''

13. Data: 2003-10-13 20:11:20

Temat: Odp: Do lubujących się w klonach :)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bmesse$mu3$...@a...news.tpi.pl...

> Masz rację Janusz, ale właściciela posesji nie było na spotkaniu
u > Bogusława i nie miał go kto przekonać :). Upiera się przy >
klonach.

Myslałem, że Andrzeja chcesz klonować! :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Pisałas kidyś że Go zaraziłem. Czy zaraza czyni postępy???
J.

14. Data: 2003-10-13 20:31:06

Temat: Re: Do lubujących się w klonach :) - OT
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Myslałem, że Andrzeja chcesz klonować! :-))

No co Ty? Jeden mi wystarczy :)

> Pisałas kidyś że Go zaraziłem. Czy zaraza czyni postępy???

Żadna roślina w moim ogrodzie nie jest tak oglądana przez niego,
jak ta jedynaczka :). No może jeszcze świerk srebrny - dziwadło.

Z pozdrowieniami, Maria

15. Data: 2003-10-14 06:48:38

Od: "Andrzej Opejda" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> napisał w
wiadomości news:bmese3$r6f$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

1,5m

> Miejsce jest nasłonecznione, a ten budynek to nie dom, tylko
> magazyn (powinnam to była od razu napisać - przepraszam), ale nie
> zapytałam jak wysoki.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Na tak waskim skrawku bezsensowne jest sadzenie duzych drzew, jak
platanoides, campestre, pseudoplatanus. Jesli koniecznie musza to byc klony
to wg mnie tylko Ginnala lub tatarski, jako najmniej wymagajace, o malych
wzglednie koronach w perspektywie 20 lat.

Korzenie nie niszczą fundamentow budynkow, skad takie mniemania?

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
http://www.sieciogrod.com

16. Data: 2003-10-14 07:55:32

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Opejda" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3f8b9b3f@news.home.net.pl...

> [...]
> to wg mnie tylko Ginnala lub tatarski, jako najmniej wymagajace, o malych
> wzglednie koronach w perspektywie 20 lat.

Dziękuję, a czy łatwo je dostać? Potrzeba kilkadziesiąt sztuk.

> Korzenie nie niszczą fundamentow budynkow, skad takie mniemania?

Nie znam się na tym, ale z pewnością gdzieś o tym czytałam.

Z pozdrowieniami, Maria

17. Data: 2003-10-14 22:19:02

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bmecgt$olf$...@n...news.tpi.pl...
> Czy możliwe jest posadzenie szpaleru z tych drzew na wąskim,
> około 1,5m pasie ziemi? Z jednej strony jest budynek, a z
drugiej
> parkan. Czy te klony nie uszkodzą fundamentów? Jakie można
posadzić

Jesli nie klony to polecam goraco Ognik szkarlatny. Niesamowicie teraz
wyglada!

Elfir

18. Data: 2003-10-14 23:04:30

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message news:bmhts2$lj0$7@atlantis.news.tpi.pl...

> Jesli nie klony to polecam goraco Ognik szkarlatny. Niesamowicie teraz
> wyglada!

U mnie najniesamowiciej wyglada teraz trzmielina oskrzydlona:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/jesien02/bbush.j
pg
(zdjecie z zeszlej jesieni, ale wyglad ten sam).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

19. Data: 2003-10-15 05:52:20

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:2i%ib.128788$xx4.22154719@twister.neo.rr.com...
.> > Jesli nie klony to polecam goraco Ognik szkarlatny. Niesamowicie teraz

Tak, wiem. U mnie też tak niesamowicie wyglądał - do ubiegłej zimy.
Zmarzły wszystkie , nawet te około 2 m.

> U mnie najniesamowiciej wyglada teraz trzmielina oskrzydlona:
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/jesien02/bbush.j
pg
> (zdjecie z zeszlej jesieni, ale wyglad ten sam).

Jest śliczna, też bardzo ją lubię, ale nie na szpaler. Najlepiej
wygląda jako soliter :).
Będą jednak klony ginnala.

Z pozdrowieniami, Maria

20. Data: 2003-10-15 18:16:25