Do "nowych" ;)

1. Data: 2001-03-10 22:21:00

Temat: Do "nowych" ;)
Od: "Filip" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też jestem na tej grupie nowy (jestem tu jakiś miesiąc) ale nie wysyłałem
@ powitalnego nie wiem co o tym myślą inni grupowicze i nie zależy mi na
rozwijaniu tego tematu bo nie jest on tematem tej listy. ale czy powitalne
posty powinny się na tej liście znajdować i zajmować miejsce? (na moim 15`
calowym monitorku?;) Bo co odpisać? i co mi z tego że ktoś się ogłosi jak
tak w sumie nie ma tu stałych bywalców (poza kilkoma) i nikt takich @ nie
czyta.

1. Data: 2001-03-10 22:34:07

Temat: Re: Do "nowych" ;)
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> calowym monitorku?;) Bo co odpisać? i co mi z tego że ktoś się ogłosi jak

Ja czytam powitalne (i pozegnalne) listy. To bardzo mile, ale wydaje mi sie,
ze nie trzeba na nie jakos specjalnie odpowiadac i mam nadzieje, ze nikt
sobie tego nie bierze do serca, ze nikt mu nie odpowiada przy powitaniu.
No i to samo sie tyczy tych co sie nie witaja, tez jest moim zdaniem jak
najbardziej w porzadku.
Takze mnie to bez roznicy.
--
spider