Do pani Madzi Nawrockiej i całego koła wzajemnej adoracji

1. Data: 2003-03-22 18:40:24

Temat: Do pani Madzi Nawrockiej i całego koła wzajemnej adoracji
Od: "Wujek dobra rada" <Wujek dobra rada@NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam wszystkich jesli kogos uraziłem moim wczesniejszym listem. Chcę
uzasadnic moja wczesniejsza wypowiedz dotyczaca "zasmiecania tej grupy przez
panią Madzie. Otoz czytam ta grupe od x czasu i polecilem ja duzej ilosci
moim znajomym ,a teraz swiece przed nimi oczami. Uzasadniam sporo moich
znajomych ma modemy i musza sciagac (wiadomosci 5/6kb) pani M.N. w ktorych
wkleja cytaty ( o pierdołach) na które praktycznie nikt nie odpowiada. Czy
ona tego nie widzi ?- nikogo nie interesują takie pierdoły.Wiem ze wszyscy
sa przeciwko mnie z tego wzgledu ze sie mało udzielałem (czytam grupe 2
lata) na tej grupie i nikt mnie nie zna.

Kończe bo pewnie i tak jestem u kazdego w KF-ie.

pozdrawiam wszystkich Wujek dobra rada

1. Data: 2003-03-22 18:50:41

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wujek dobra rada" w news:b5iakt$59d$1@news.onet.pl napisał(a):

> Otoz czytam ta grupe od x czasu i polecilem ja duzej
> ilosci moim znajomym ,a teraz swiece przed nimi
> oczami.

I slusznie. Gdybym ja zaprosil na grupe znajomych modemowcow, a pozniej
zasmiecalbym grupe tez bym pewnie oczami swiecil. Bo widzisz... to jest
grupa publiczna i pisze na nia kto chce. Moi znajomi zapewne dobrze by o
tym wiedzieli. Byc moze irytowalyby ich posty co niektorych osob, ale
gdyby zobaczyli, ze ja - ich znajomy, ktory wie jak jest - zasmiecam grupe
(a wiec swiadomie ich torpeduje)... mieli by prawo sie wkur***.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-03-22 19:18:03

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wujek dobra rada" <Wujek dobra rada@NOSPAM.pl> wrote in

> musza sciagac (wiadomosci 5/6kb)

ROTFL!

1. Data: 2003-03-22 19:45:38

Od: Miixxo <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wujek dobra rada napisał(a):

> Otoz czytam ta grupe od
> x czasu i polecilem ja duzej ilosci moim znajomym ,a teraz swiece
> przed nimi oczami.

"Oswiec" mnie jak to sie robi - ja tez bym chcial czasem poswiecic ;-))

> Uzasadniam sporo moich znajomych ma modemy i
> musza sciagac (wiadomosci 5/6kb)

Ale Ty jestes wspanialomyslny -tak sie martwisz o Nich-
i chcesz decydowac za innych co maja czytac a co nie - jakas cenzura??

> pozdrawiam wszystkich Wujek dobra rada

no tak -rady to masz super ;-)
ale nie mieszkamy w np na Kubie, Chinach itd
--
pozdrawiam serdecznie
Miixxo
- smierci brat, co noc odbiera mi swiat. Sztaudynger Jan..<<
m...@N...pl gg#3170636

1. Data: 2003-03-22 19:57:43

Od: "d.v." <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

gupa załosnych

1. Data: 2003-03-22 21:00:48

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wujek dobra rada wrote:
> Przepraszam wszystkich jesli kogos uraziłem moim wczesniejszym listem.

OK - przepraszam wszystkich, ale nie martwcie się zaraz to "nadrobię" (w
dalszej części wątku) - czy tak? ;)

> Chcę uzasadnic moja wczesniejsza wypowiedz dotyczaca "zasmiecania tej
> grupy przez panią Madzie. Otoz czytam ta grupe od x czasu i polecilem ja

- tzn. z tego co zrozumiałem czytasz Grupę od 2 lat - zgadza się?

> [...]
> sporo moich znajomych ma modemy i musza sciagac (wiadomosci 5/6kb) pani
> M.N. w ktorych wkleja cytaty ( o pierdołach) na które praktycznie nikt

Zaraz, zaraz - nie rozpędzaj się tak :)
Czytasz Grupę od dwóch lat i nie zauważyłeś na niej Magdy Nawrockiej? Ani
razu?
Hmmmm... a może ustawiłeś sobie jakieś filtry które przestały działać np. po
przeinstalowaniu OS, 'czytadła' itd., cio? ;)

Przeprowadziłem malutką "inwigilację" i okazuje się, że Magda Nawrocka
pierwszego posta napisała na Grupę w 1997 r.

------
Porozmawiac o depresji
Dzien dobry, Zaczne od przedstawienia sie, tak bedzie chyba najprosciej. Na
imie
mi Magdalena, mam 46 lat, jestem mezatka, matka dwojki wspanialych dzieci
(Michal
lat 20 i 12 letnia Dorotka), od 1981 roku mieszkam na stale we Francji. ...
pl.sci.psychologia - 22 Sty 1997; autor: Magdalena Nawrocka - Rozwiń wątek
Liczba dokumentów: 29

ID:
5c5tmg$kok$...@n...ny.us.ibm.net
------

Wg googli, na dobre Magda pojawiła się w maju 2002r.

Rozumiem, że od prawie roku zagryzasz "wargi" - ale tego już za wiele, czy
tak? ;)

Druga sprawa - czy Twoi znajomi na pewno muszą to ściągać? (filtry itp. nie
dziłają). A może wystarczy porozmawiać z Administratorem lokalnego serwera
NNTP i wycinać posty Magdy już na poziomie serwera, cio? ;)

Następna sprawa - co masz na myśli mówiąc "na które praktycznie nikt nie
odpowiada"? Kto to jest wg Ciebie NIKT?
Zauważ, że istnieje coś takiego jak korespondencja prywatna - Magda bardzo
często (gdybyś czytał to co Magda pisze, to być pewnie wiedział :) wkleja
fragmenty prywatnej korespondencji która była "sprowokowana/wywołana"
zamieszczeniem jakiegoś Felietonu na Grupie (np. pl.sci.psychologia). Zauważ
proszę również, że nie odpowiadać, to nie znaczy NIE_SZANOWAĆ i nie
odpowiadać, to nie znaczy NIE_CZYTAĆ... Z autopsji: po co mam za każdym
razem odpowiadać Magdzie:
- Madzia, świetne! Nie mam nic do dodania!
Po co? Żeby Magda "przeinterpretowała" to na sarkazm? (lub inne lizustwo -
nie daj Boże).

Kolejna sprawa - co to znaczy "cytaty (o pierdołach)"? Dla kogo to są
pierdoły?
O czym Twoim zdaniem powinno się rozmawiać na PSP? Czy możesz podać mi ID
swojej, "nie pierdołowatej" dyskusji na PSP?

Wiesz co Wujku? Z całym szacunkiem do Ciebie. Ja po prostu mam wrażenie, że
Ty do końca nie zdajesz sobie sprawy z tego co tak naprawdę zrobiłeś...

IMHO Magda tworzy solidny, pedagogiczny fundament tej Grupy. Zajrzyj sobie
na Grupowe www np. tutaj:
http://www.psphome.htc.net.pl/wybrane.html (nie wątpię, że jako wierny
czytelnik na pewno już tutaj zaglądałeś) - co widzisz? No właśnie - ULUBIONE
i wybrane przez Grupę PSP posty, to felietony Magdy (być może akurat te, na
które nikt nie odpowiedział...).

Nie wiem Wujku, być może ja czegoś nie rozumiem (proszę wytłumacz mi), być
może o wartości Grupowicza decyduje komercja i ilość postów w odpowiedzi na
wątek - czyli cio? Czym większa "burza" tym bardziej wartościowy
Grupowicz... hmm.. Wiesz cio Wujku, może coś w tym jest - no ale żebyśmy
byli konsekwentni (tak troszkę systemem Posła Rokity), to proszę Wujku
wymień mi "SWOJE BURZE" wywołane na PSP???? Bardzo Ciebie o to proszę...

Nie dziwi Ciebie to pytanie Wujku, prawda??
Nie gniewaj się proszę... - ja chciałbym tylko OCENIĆ CIEBIE TWOIM WŁASNYM
SYSTEMEM WARTOŚCIOWANIA GRUPOWICZÓW - dobrze?
Na pewno nie będzie Tobie przykro... jeżeli okaże się, że ocena wyjdzie
"marnie" - prawda Wujku?. Na pewno nie zaprezentujesz się jakimiś cyt.
"pierdołami" - tylko "komercyjną" burzą mózgów. Zatem Wujku! Żeby nie
przedłużać - czekam na linki.
;))

P.S. Wybacz nutkę sarkazmu (ale niewielką :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-22 23:18:35

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...( o pierdołach) na które praktycznie nikt nie odpowiada.

- dołączam się do próśb. Regularne dawki nawiedzonego bullshitu w kilku
postach pod rząd już "fqrw...... do zobojętnienia"

> Kończe bo pewnie i tak jestem u kazdego w KF-ie.

- kończę z tego samego powodu i jeszcze z kilku innych...(choć nie wiem co
to jest KF:)

1. Data: 2003-03-22 23:34:27

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wujek:
> Kończe bo pewnie i tak jestem u kazdego w KF-ie.

Wlasnie! Zawsze mozna posluzyc sie plonkownica... :)))

a poniewaz w moim filtrze madame N od pewnego czasu
jest reprezentowana, wiec wlasciwie nawet nie mam pojecia
co sklonilo Cie do takich wystapien, chociaz nie moge
tez powiedziec ze sie z Toba nie zgadzam. ;)

Tylko spokoj moze nas (ale nie was) uratowac. ;D

Czarek

1. Data: 2003-03-22 23:58:34

Temat: 30 sekundowy test na czuba
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli czytając to pomyślisz: "jak mogłeś coś takiego napisać", albo "jak
mogłeś mi to zrobić" to według binarnego rozgraniczenia PowerBoxa -jesteś
zwykłym czubasem.

> [...]
ULUBIONE
> i wybrane przez Grupę PSP posty, to felietony Magdy (być może akurat te,

- wybierający ulubione widać też należą do kółka wzajemnej adoracji. Było
tyle fajnych i wartościowych maili a te pacjace wybierają najbardziej
nawiedzony bullshit. Tak też było w moim przypadku - Napisałem kiedyś tyle
strategicznie ważnych rzeczy o depresji a ci kretyni wybrali z tego
wszystkiego "opis choroby". Jakie "dno"!!!!!!!

Teraz tak: - niech mi nikt nie pierdoli, że komuś coś robię, bo mam już
dosyć obchodzenia się z ludźmi jak z chorymi psychicznie skrzywdzonymi
dziećmi. Jeżeli zdecydowałem się przedstawić tutaj swoje przekonania - to
tylko tyle - to jest jedynie moje odwzorowanie rzeczywistości a nie sama
rzeczywistość i jeżeli to odwzorowanie według kogoś jest do dupy to tylko
źle o tym kimś kto tak sądzi świadczy. Natomiast jeżeli faktycznie jest do
dupy to tylko o mnie źle świadczy. Jeżeli ktoś zdecyduje się na tej
podstawie na depresję, złość, czy na skakanie z mostu to już nie moja
sprawa...

Czołem bando nawiedzonych świrów z koła Madzi...

Powered by PowerBox

1. Data: 2003-03-23 09:33:42

Temat: Re: 30 sekundowy test na czuba
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox wrote:
> Jeśli czytając to pomyślisz: "jak mogłeś coś takiego napisać", albo "jak
> mogłeś mi to zrobić" to według binarnego rozgraniczenia PowerBoxa -jesteś
> zwykłym czubasem.

:))
Fajny test - podoba mi się ;)
Pewnie wyjdzie na to, że jestem "samobójcą" ale co mi tam - napiszę Tobie
kilka słów. Jeśli czytając to pomyślisz - "tycztomek przesadza i czasem ma
rację" to według binarnego rozgraniczenia "tycztomka" będziesz miał rację
:))

> - wybierający ulubione widać też należą do kółka wzajemnej adoracji. Było
> tyle fajnych i wartościowych maili a te pacjace wybierają najbardziej

Jakie pajace? Wliczyłeś w to NAS? (nie wiem, być może to ja czegoś znowu nie
rozumiem, ale wydawało mi się, żę to my sami - czyli GRUPOWICZE, deklarujemy
wyróżniającego się postka - prawda? ). Do kogo więc masz pretensje? Do mnie
i do siebie? (ech.. znowu awans społeczny - tym razem na pajaca - no ale
fajnie :), ja nie gardzę żadnym nowym doświadczeniem :).

> nawiedzony bullshit. Tak też było w moim przypadku - Napisałem kiedyś tyle
> strategicznie ważnych rzeczy o depresji a ci kretyni wybrali z tego
> wszystkiego "opis choroby". Jakie "dno"!!!!!!!

"Strategicznie ważnych" wg kogo? Wg Ciebie? :)) O! Następny awans - przed
chwilą zostałem pajacem a teraz jeszcze kretynem :))) (fajnie :)

> Teraz tak: - niech mi nikt nie pierdoli, że komuś coś robię, bo mam już

Fajna "wiązanka" ;)
Kurczę blade a jak zacząłem wątek "Przeklinanie" 14.02.2003, to gdzie byłeś?
E? A taka wiązanka z "przypowieścią" sporo by pomogła (wyjaśniła). No ale i
tak się cieszę, że fajnie przeklinasz ;) Rozładowałeś swoją frustrację
itd. - hmm.. tylko wiesz cio? Tak naprawdę chyba niewiele zrobiłeś w
kierunku "pozytywnego rozpatrzenia" wniosku o niezaśmiecanie Grupy przez
M.N. - IMHO oczywiście. Nie wiem, może dlatego, że skupiłeś się na
"emocjach" zamiast na dyskusji, cio Power, jak myślisz? :)
Ale OK - jeżlei chodzi o mnie, to nie będę oszukiwał, że łączę się modemem -
ale od zawsze nie miałem przecież tego ACN'a i łączyłem się modemem.
Dlaczego to mówię? Zastanawiam się jak to jest, że szkoda WAM [kbps] na M.N.
a nie szkoda na czasem mniej wartościowe dla ogółu "przeklinanki" i inne
teksty które (tak jak w tym przypadku) merytorycznie niewiele wnoszą do
głównego tematu np. "Magda proszę nie zaśmiecać".

Tak jak napisałem, moja propozycja: wyładujcie się np. na mnie - jeżeli nie
szkoda WAM tych "kbps" na zasysanie tego. A jak już skończymy, to warto by
było podjąć jakąś merytoryczną dyskusję - jeżeli komuś jeszcze zależy na
rozwiązaniu problemu. Obrażając mnie czy inne zainteresowane osoby niczego
nie zmienicie (tzn. nie na swoją korzyść) - prawda?

A teraz krótko (serio :)) ad. Magdy. Magda na 10 posktów pisze jednego który
mnie bardzo denerwuje - nie wiem czy pamiętasz moją "parodię" jednego z
nich. Idąc dalej tą prostą matematyką, jeżeli na 10 denerwuje mnie jeden,
tzn., że 9 jest OK. To oczywiście wg mnie. Inni mogą myśleć inaczej - ale
nikogo nie przekonasz w taki sposób (tzn. wyładowując frustrację i
przeklinając) - znowu IMHO.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

Pan Slawek [am-pm] proszony jest o uzasadnienie swojego listu
kolczyk w nosie
Pani Magdaleno, prosze nie sluchac rady "Wujka dobra rada"
Pani Magdalena Nawrocka jest proszona o nie zasmiecanie grupy
Anoreksja - gdzie po pomoc?