Pan Slawek [am-pm] proszony jest o uzasadnienie swojego listu

1. Data: 2003-03-22 13:32:11

Temat: Pan Slawek [am-pm] proszony jest o uzasadnienie swojego listu
Od: "Wujek dobra rada" <Wujek dobra rada@NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-22 14:07:20

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wujek dobra rada wrote:

Wow! Widzę, że nastała jakaś nowa moda :) tzn., treść wiadomości
przedstawiamy w temacie - dobre ! ;))

- ale co do mnie, to ja jakiś 'kunserwatysta' jestem i wolę konwencjonalnie
:) (a i czyta się to lepiej ;)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-22 15:05:34

Od: Miixxo <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wujek dobra rada napisał(a):

...nic nie napisal

Koles zanim zaczniesz sie przyczepiac, przeganiac Pania Nawrocka
powinienes wiedziec, ze ta pani ma zasluzony autorytet tutaj - na tej
grupie, i wiernych czytelnikow
a jak Ci nie odpowiada to co pisze- wrzucasz do plonka(jezeli potrafisz
obsluzyc)
i koniec dobrych rad z mojej strny
Miixxo
- smierci brat, co noc odbiera mi swiat. Sztaudynger Jan..<<
m...@N...pl gg#3170636

1. Data: 2003-03-22 15:28:48

Od: "nawrocki" <p...@n...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupie, i wiernych czytelnikow
> a jak Ci nie odpowiada to co pisze- wrzucasz do plonka(jezeli potrafisz

pomimo iż nie jestem na grupie jedynie wiatrem,
którego trudno jest dostrzec (i z moim zdaniem
mało kto się liczy), pragnę gorocą dołączyć się
do słów mixxo, które to słowa całkowicie
popieram.
taka jest moja opinia, ta, którą wam tu
przedstawiłem.

pozdrawiam serdecznie
--

nawrocki
(sms/mms/chat: 606989581)

____________________
www.nawrocki.art.pl - psycho circus project

1. Data: 2003-03-22 23:56:52

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miixxo:
> ... ta pani ma zasluzony autorytet tutaj - na tej grupie

Bzdura. Kompletna. :)))

Moze u niektorych bywalcow tej grupy - owszem, ale nie
ma autorytetu u grupy (w sensie calosci forum), a juz napewno
nie mozna mowic o 'zasluzonym autorytecie' MZ w taki sposob
w jaki Ty to zrobiles.
Dlaczego? - chocby dlatego ze osoba ta nie ma zwyczaju
uczestniczyc w dyskusjach nawet w zwiazku z tekstami,
ktore dosc chetnie (i zwykle bezmyslnie) popelnia.

Osobiscie widze ja w roli szwedajacego sie 'wypelniacza'
tegoz forum, nic poza tym.

Rowniez polecam plonkownice jesli do kogos nie trafia czy
nie interesuje aktywnosc tego czy innego autora postow
publikowanych na psp.
BTW ostatnio np mialem pewna nieprzyjemnosc splonkowac
nawrockiego - w sumie calkiem niezla rzecz ta plonkownica. ;)

No to tyle. :)

Czarek

1. Data: 2003-03-23 00:42:07

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koles zanim zaczniesz sie przyczepiac, przeganiac Pania Nawrocka
> powinienes wiedziec, ze ta pani ma zasluzony autorytet tutaj

- i w związku z tym, że jest profesjonalną, smętną trucicielką duszy i że
ludzie chętnie czytają takie wydaliny przyozdobione dla niepoznaki cytatami
innych "autorytetów" - ona jest autorytetem i teraz cokolwiek powie to
automatycznie jest OK, a gadanie Wujka, który nie jest autorytetem na tej
grupie - jest nic nie warte.

kolczyk w nosie
Pani Magdaleno, prosze nie sluchac rady "Wujka dobra rada"
Pani Magdalena Nawrocka jest proszona o nie zasmiecanie grupy
Anoreksja - gdzie po pomoc?
wojna w Iraku - odsyłacz do dyskusji na pl.sci.filozofia