Do pediatrów - przeraźliwe pocenie się dziecka.

1. Data: 2004-12-02 22:41:39

Temat: Do pediatrów - przeraźliwe pocenie się dziecka.
Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Mam problem z dzieckiem: Chłopiec, 8 lat. Problem jest szerszy ale: poci się
dużo ponad normę, po nieco większym ruchu na dworze czapka jest mokra tak,
że można ją wykręcać, podobnie koszulkę. Po zaśnięciu po 15-30 minutach z
buzi kapie pot, poduszka przemoczona prawie na wylot. Niepokoiło to nas już
wcześniej, ale lekarka powiedziała, że ten typ tak ma. Wiem od znajomych,
którzy posiadają dzieci, że nie mają takich problemów. Ponadto dziecko ma
adhd, nauczanie indywidualne itd. Dowiedziałem sie ostatnio o pewnej
hipotezie, jakoby brak pewnych enzymów czy pierwiastków miał związek z adhd.
Powiedzcie mi, o czym może świadczyć taka fizjologia dziecka? Nikt, kogo
znamy z dzieci, tak sie nie poci. Nasza rejonowa lekerka bagatelizuje
problem, ale to przecież nienormalne takie zachowanie organizmu. Co to może
znaczyć i gdzie ewentualnie się zwrócić? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
---
Usuń box z adresu.
Pozdrawiam
Raff

2. Data: 2004-12-03 07:50:13

Temat: Re: Do pediatrów - przeraźliwe pocenie się dziecka.
Od: "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl> szukaj wiadomości tego autora

od kiedy trwa ten stan ? Czy dziecko wiecej pije ? Jak czesto oddaje mocz ?

NATYCHMIAST sprawdzic poziom cukru we krwi !!!

Simonto

3. Data: 2004-12-03 12:29:47

Od: "Zbigniew Rudzki" <m...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raff napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>że można ją wykręcać, podobnie koszulkę. Po zaśnięciu po 15-30 minutach z
>buzi kapie pot, poduszka przemoczona prawie na wylot

Powinno sie diagnozowac -- do uwadze o wykluczeniu cukrzycy dodam jeszcze,
ze trzeba sie tez przypatrzyc wezlom chlonnym (badanie fizykalne, rtg
klatki, usg brzucha).

uklony
Zbyszek
patolog

4. Data: 2004-12-03 13:05:37

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> napisał w wiadomości
,
> [...]
adhd.
> Powiedzcie mi, o czym może świadczyć taka fizjologia dziecka?

Witam !

Nie jestem pediatra , ale pierwsze co mi przychodzi na mysl oprocz
cukrzycy to hypertyreoza czyli nadczynnosc tarczycy - badania
laboratoryjne wyjasnia sprawę .Myslę , ze konsultacja endokrynologiczna
bedzie wlasciwa .

Pozdrawiam
robkor

5. Data: 2004-12-03 19:48:32

Od: "ela bedlińska" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wydaje mi się że trzeba iść w kierunku cukrzycy sprawdzić poziom cukru na
czczo czy dziecko chudnie? czy jest osłabione? pozdrawiam ELIA piguła
> [...]
> może
> znaczyć i gdzie ewentualnie się zwrócić? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

napletek-wędzidełko
Żółć w żołądku
Przepuklina mózgowa u noworodka
przewlekły stan migrenowy trwa kilkanascie dni
LEP-wszystko o ...