Do przyjaciół Moskali.

161. Data: 2011-01-13 17:15:00

Temat: Re: Do przyjaciół Moskali.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 18:08:58 +0100, <,,>__ napisał(a):

> -`@'-
>
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

i-pilot-o-przyczynie-katastrofy-pod-smolenskiem,5968
3,1

> -
> Tak z grubsza, studiowałem chyba geografię,
> o mało nie wylądowałem na klimatologii...

> -
> Tu nie ma znaczenia (decydującego) silnik,
> ale właśnie cechy masy powierza.

> Owszem ma, zwłaszcza silny...
>
> Łoś

Golono-strzyżono.

162. Data: 2011-01-13 17:15:21

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-13 18:08, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Są zastraszane.

Na ich miejscu to bym się na krok z domu nie ruszała.

Qra
--
limitowana

163. Data: 2011-01-13 17:16:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 18:12:28 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-01-13 17:38, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> A można spróbować nie wpuścić?

Można. Spróbować. Aresztowani opozycjonisci na Białorusi spróbowali. Już
jeden zniknął :>

164. Data: 2011-01-13 17:19:46

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Golono-strzyżono.
===
Nie jestem nieomylny ani nie mam pewności,
zwłaszcza że ukrywa się artefakty... :o/
No gdybym był jasnowidzem,
ale nie jestem... :o/

Szukam prawdy i tyle...,
by jej złożyć pokłon...

Łoś

165. Data: 2011-01-13 17:23:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2011-01-13 17:38, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> A można spróbować nie wpuścić?

Nie, bo zbąbardojom tu154 pszerobionym z bąbowca.

166. Data: 2011-01-13 17:23:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 18:15:21 +0100, Qrczak napisał(a):

> Na ich miejscu to bym się na krok z domu nie ruszała.

Powiem Ci tak: qrza ślepota.

167. Data: 2011-01-13 17:36:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 18:19:46 +0100, <,,>__ napisał(a):

> [...]
> ===
> Nie jestem nieomylny ani nie mam pewności,
> zwłaszcza że ukrywa się artefakty... :o/

To może za 50 lat. Będziesz tyle żył?

168. Data: 2011-01-13 17:44:33

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> To może za 50 lat. Będziesz tyle żył?
-
Nie sądzę... :o/
:o)
A może to i lepiej...

A wiesz, na ile lat utajniono stenogramy
z przesłuchać faszystów, których zaraz potem powieszono ?
No wiesz, po zakończeniu II wojny światowej ?

:o/
Pewnie też nie dożyję...

Łoś

169. Data: 2011-01-13 17:58:33

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-13 18:23, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie, bo zbąbardojom tu154 pszerobionym z bąbowca.

Bardziej się obawiam, że się pod kolędników podszyją.

Qra
--
limitowana

170. Data: 2011-01-13 18:00:08

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-13 18:23, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Powiem Ci tak: qrza ślepota.

Masz rację, ślepa jestem a głupia. Przecież i do domu przyjdą.

Qra
--
limitowana

Imię -`@'- Jezus