Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!

1. Data: 2005-02-18 08:19:34

Temat: Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!
Od: "Krzysztof Kowalski" <n...@p...maila> szukaj wiadomości tego autora

Każdy kto odmówi służenia w misji okupacyjnej i ucieknie z Iraku (dotyczy
armii USA i krajów "stowarzyszonych") dostanie obywatelstwo kanadyjskie od
ręki (aż do końca wojny w Iraku).Ty i Twoja rodzina możesz stać się
obywatelem Kanady z dużo lepszymi perspektywami do życia niż w swoim kraju.
Możesz też żyć w zgodzie z własnym sumieniem i nie narażać rodziny na stratę
tylko dlatego, że USA i Izrael chcą większej kontroli nad światem. Więcej:
http://pl.indymedia.org/pl/2005/02/11893.shtml

2. Data: 2005-02-18 08:52:31

Temat: Re: Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <n...@p...maila> napisał w wiadomości
> Każdy kto odmówi służenia w misji okupacyjnej i ucieknie z Iraku (dotyczy
> armii USA i krajów "stowarzyszonych") dostanie obywatelstwo kanadyjskie od
> ręki (aż do końca wojny w Iraku).

Zgłaszam się na ochotnika, potem uciekam (jestem dezerterem, ściganym przez
prawo) ale mam obywatelstwo kanadyjskie?

Hmmm... Kusząca propozycja ;)

A informację tę rozpowszechnia Iracki ruch oporu :D Który zapewne da
gwarancję w imieniu rządu kanadyjskiego...

Monika

3. Data: 2005-02-18 11:55:44

Od: "Krzysztof Kowalski" <n...@p...maila> szukaj wiadomości tego autora

> A informację tę rozpowszechnia Iracki ruch oporu :D Który zapewne da
> gwarancję w imieniu rządu kanadyjskiego...

sprawdz w ambasadzie
podobna akcje robil rzad Kanady podczas wojny w Wietnamie

4. Data: 2005-02-18 12:49:44

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprawdz w ambasadzie
> podobna akcje robil rzad Kanady podczas wojny w Wietnamie

Bycie dezerterem zawsze będzie byciem dezerterem.

I nic tego nie zmieni.
Nie wiem czy Kanada będzie w stanie zrekompensować niemożność przyjazdu do
rodzinnego kraju, gdzie się zostawi rodzinę, przyjaciół, groby bliskich....

Monika

5. Data: 2005-02-18 13:21:03

Od: "Krzysztof Kowalski" <n...@p...maila> szukaj wiadomości tego autora

> Bycie dezerterem zawsze będzie byciem dezerterem.

Kiedys Hegemonia USA sie skonczy
predzej czy pozniej - tak jak skonczyly sie czasy Hitlera...
Ci co sie mu wtedy sprzeciwiali dzis sa bohaterami - jestem przekonany, ze
podobnie bedzue z Tymi w Kanadzie!

wielki szacunek dla wszystkich, ktorzy sprzeciwiaja sie zbrojnie i
politycznie USSA

6. Data: 2005-02-18 14:27:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Kowalski" <n...@p...maila> wrote in message

> wielki szacunek dla wszystkich, ktorzy sprzeciwiaja sie zbrojnie i
> politycznie USSA

a nie USSR ? ;))

iwon(k)a

7. Data: 2005-02-18 14:53:30

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krzysztof Kowalski" <n...@p...maila> wrote in message

> a nie USSR ? ;))

Uważaj Iwonka, bo to IMHO hmmm..... fanatyk ;) i zaraz może Twoją sugestię
potraktowac jako atak amerykański.... I

;)

pozdrawiam

Monika

8. Data: 2005-02-21 09:18:08

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 18 Feb 2005 14:21:03 +0100, "Krzysztof Kowalski"
<n...@p...maila> pisze:

>Kiedys Hegemonia USA sie skonczy
>predzej czy pozniej - tak jak skonczyly sie czasy Hitlera...
>Ci co sie mu wtedy sprzeciwiali dzis sa bohaterami - jestem przekonany, ze
>podobnie bedzue z Tymi w Kanadzie!

Poki co, to Husajnowi bliżej do Hitlera. A interwencja
USA w Iraku to wyzwolenie Europy w 45-tym. Nie widzisz
tego?

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

9. Data: 2005-02-21 09:50:00

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich wrote:

> Poki co, to Husajnowi bliżej do Hitlera. A interwencja
> USA w Iraku to wyzwolenie Europy w 45-tym. Nie widzisz
> tego?

Ja nie widze. Jak na razie to USA prowadzi polityke ekspansji
jak Niemcy w latach 30-tych i 40-tych...
Generalnie nie jest to dziwne, dalsze rozszerzanie stref wplywow to
typowe zachowanie chyba kazdego mocarstwa jakie zaistnialo w historii.

D., offtopicznie
44

10. Data: 2005-02-21 10:50:35

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 21 Feb 2005 10:50:00 +0100, Dunia <d...@n...o2.pl>
pisze:

>Ja nie widze. Jak na razie to USA prowadzi polityke ekspansji
>jak Niemcy w latach 30-tych i 40-tych...

Bez przesady. USA nie mają zbrodniczej ideologii, nie prowadzą
ekspansji na demokratyczne kraje, u siebie nie wsadzają do
więzień przeciwników swojej polityki i pozwalają na nieskrępowaną
krytykę swoich działań. Działania te pozostają pod kontrolą
demokratycznie wybranego parlamentu i sa poddawane wyborcom
pod ocenę. No i po wprowadzeniu porządku, amerykanie wycofują się.

>Generalnie nie jest to dziwne, dalsze rozszerzanie stref wplywow to
>typowe zachowanie chyba kazdego mocarstwa jakie zaistnialo w historii.

Hmmmmm... Poniekąd tak. Powiedz mi, co jest złego w pozostawaniu
w strefie wpływów USA przez takie kraje, jak Niemcy czy Japonia?
Bo ja, na miejscu moich rodziców czy dziadków, chciałbym, żebyśmy
zostali w takiej strefie wpływów w 1945-tym.

Żeby ukrocić dyskusję, od razu powioem, co myślę: tak, w niektórych
detalach działania USA nie różnią się działań zbrodniczych dyktatur.
Niemniej jednak, "u źródła" czy "u zarania" tych działań przez USA
leży przywracanie bądź poszerzannie wolności, demokratyzacja państw,
rozszerzanie granic dla wolnego handlu. USA generalnie zalezy
na proliferacji idei, które stały się jedną z przyczyn dobrobytu USA
i są podstawą panującej tam wolności. USA zalezy na wolności
i demokracji w świecie. Innym reżimom zależało na czymś
wręcz odwrotnym.
USA w kilku miejscach się udało - np. Niemcy hitlerowskie, Japonia,
Włochy, Korea Południowa, Granada.
Oczywiście wiem, że są państwa, gdzie takie działania USA nie udały
się. Co nie zmienia mojego zdania, że sama nadzieja, że w Iraku się
uda, jest wystarczającym powodem, żeby mieli do tego prawo.

Jestem bardzo krytyczny wobec działań państw Europejskich - okazało
się, że nie są w stanie zapobiec żadnej wojnie i żadnemu rozlewowi
krwi. Dosłownie pod okiem starych państw UE, Jugosłowianie zaczęli
się wyrzynać. Potęgi militarne takie jak Francja, Niemcy, Włochy
nie zrobiły NIC, żeby to zatrzymać. Apogeum tego, do czego mogą
dopuścić żołnierze z państw Europejskich, to Srebrnica.
Kolejny raz okazało się, że trzeba wzywać USA, żeby się ludzie
w Europie przestali wyrzynać. Tak było już dwa razy w XX wieku -
państwa Europejskie wszczynały wojny, które musieli kończyć
żołnierze USA.

>D., offtopicznie

A niech se będzie oftopicznie. Poza dyskusją z nastoletnim trollem
nic się na liście nie dzieje, więc co nam szkodzi.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

napiszcie coś :(
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
Brak TV
masturbacja
Rodzinne walentynki