Do skopiowania

1. Data: 2000-09-08 18:08:01

Temat: Do skopiowania
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mojej stronie znajduja sie zdjecia w formie zip do skopiowania.(U2K)
Prosil mnie A.A bym takie cUs zrobil. Wprawdzie dzisiaj do pracy wstalem
ledwo, ale wyrobilem sie. Zdjecia mozna sciagnac w "paczkach",
sprawdzilem i to dziala wystarczy wpisac adres
http://samisobie.clan.pl/~radiol/andrzej/
jednoczesnie chcialbym nadmienic, ze najpozniej w czwartek 13 wrzesnia
strona zniknie z serwera.
Pozdrawiam NeoN

2. Data: 2000-09-08 20:50:21

Temat: Re: Do skopiowania
Od: "amazonis" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik NeoN <r...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@c...pl...
> [...]
> http://samisobie.clan.pl/~radiol/andrzej/
> jednoczesnie chcialbym nadmienic, ze najpozniej w czwartek 13 wrzesnia

Witajcie!
Ściągnąłem zdjęcia na dysk oraz przez ncs wyświetliłem !
Kochani jesteście młodzi ,przed wami tylko życie !
Zdobywać wiedzę,popatrzcie inaczej na ten zakichany świat.
Nie wiem jak to nazwać-ale wielka szkoda ze nie byłem
na tym zjeździe .
Drugi raz nie opuszczę takiej okazji.
Zasyłam pozdrowienia wszystkim Jan2.

Szukam kogos kto napiszemi na temat.