Do wojska ?

1. Data: 2001-10-31 13:29:01

Temat: Do wojska ?
Od: "Freez" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Czy z dyskopatia kregoslupa biora do wojska?
2. Czy z dysplazja wrodzana stawu biodrowego biora do wojska ?

TAK/NIE?

2. Data: 2001-10-31 18:48:23

Temat: Odp: Do wojska ?
Od: "Ł.K. Liptus" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Freez <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rouas$pli$...@n...tpi.pl...
> 1. Czy z dyskopatia kregoslupa biora do wojska?
> 2. Czy z dysplazja wrodzana stawu biodrowego biora do wojska ?

to zalezy od tego jak mocne papiery sie posiada. Jezeli podpisal sie pod
nimi lekarzyna z wiochy to moga a jak profesor z autorytetem to raczej nie
wezma.

3. Data: 2001-11-01 15:40:41

Temat: Re: Do wojska ?
Od: "ftdp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ł.K. Liptus <e...@p...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9rpgv7$eav$...@a...mega.net.pl...

> [...]
> nimi lekarzyna z wiochy to moga a jak profesor z autorytetem to raczej nie

nie wiem już od dawna kiedy jest pobór, ale chodź do lekarza/y
co jakieś 2 tygodnie i zbieraj papiery

jeżeli będzie ich odpowiednio dużo (ok. 1kg :])
to komisję masz z głowy

4. Data: 2001-11-01 16:38:13

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ftdp <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rrqds$2fs$...@n...tpi.pl...

> [...]
> co jakieś 2 tygodnie i zbieraj papiery
>
> jeżeli będzie ich odpowiednio dużo (ok. 1kg :])

Witam!
Jestem bardzo ciekawa czy z przywileju zwolnienia od obowiązku odbycia
służby
wojskowej, może korzystać jedyny opiekun osoby leczącej się psychiatrycznie?
Pozdrawiam!

Elizabeth

5. Data: 2001-11-02 17:48:40

Od: "Viri" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Czy z dyskopatia kregoslupa biora do wojska?
> 2. Czy z dysplazja wrodzana stawu biodrowego biora do wojska ?
>
> TAK/NIE?

To zalezy ile za to zaplaciles ;)

6. Data: 2001-11-03 20:31:05

Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Freez" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> 1. Czy z dyskopatia kregoslupa biora do wojska?
> 2. Czy z dysplazja wrodzana stawu biodrowego biora do wojska ?
>
> TAK/NIE?

W przypadku podanych schorzen wszystko zalezy od stopnia uposledzenia
sprawnosci ruchowej.
Nieznaczny- kat. A
Mierny- kat. D
Znaczny- kat. E