Do wroclawian - lumpeksik

1. Data: 2002-10-02 13:38:05

Temat: Do wroclawian - lumpeksik
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylam niedawno na ul. Ostrowskiego, poniewaz slyszalam o wielkim,
dwupoziomowym lumpeksie, ktory sie tam znajduje. No, rzeczywiscie, jest w
czym wybierac. Jest OGROMNY. Szmaty sa, a jakze, ale wsrod tych szmat sa
perelki. Ja wynioslam stamtad bardzo ladna bluzeczke (nie rozumiem, jak ktos
taka rzecz oddal do lumpeksu i jak nikt w lumpeksie oprocz mnie sie na nia
nie rzucil) i bardzo ladne wdzianko. Polecam wszystkim to miejsce, warto sie
przejsc dla ciekawosci, mozna cos ciekawego znalezc. Widzialam sweter z
metka Trusardi (to chyba jakas znana firma, nie?). Fakt, ze niewiele ze
swetra przypominal, ale chodzi mi o to, ze mozna tam znalezc dobre gatunkowo
ciuszki. Nie wszystkie zreszta calkiem zniszczone. No i widzialam bardzo
ladna jedwabna, czarna bluzeczke po 8 zl. Kurcze, jakby byla mniejsza, to
bym wziela. A ona byla ogromna.

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-03 07:13:22

Temat: Re: Do wroclawian - lumpeksik
Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylam niedawno na ul. Ostrowskiego, poniewaz slyszalam o wielkim,
> dwupoziomowym lumpeksie, ktory sie tam znajduje.

a gdzie dokladnie to jest ? i w jakich godzinach czynne?:)
tez bym cos poszperala...:)

marta

1. Data: 2002-10-03 09:43:19

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie dokladnie to jest ? i w jakich godzinach czynne?:)
> tez bym cos poszperala...:)

Ostrowskiego zaczyna sie przy tym wielkim skrzyzowaniu Hallera,
Grabiszynskiej i czegos jeszcze. Na samym poczatku stoi taki wiezowiec. Po
prawej od skrzyzowania jest Urzad Skarbowy. Idzie sie od tego skrzyzowania
do konca ta ulica i po lewej jest cos w rodzaju duzego obiektu, jakis moze
dawny zaklad pracy czy cos. Tam juz sa tabliczki i wielki napis, wiec latwo
dalej trafic. Czynne jest pn-pt od 10 do 18 i w sob od 10 do 14.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

Avon - ktoś stosował ?