Do zafarbowanych na czerwono!

1. Data: 2003-03-25 15:44:57

Temat: Odp: Do zafarbowanych na czerwono!
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Farba była fryzjerska L'Oreal.
Basen był kiepski (Warszawa ul. Inflancka) - strasznie chlorowany...
Też mam nadzieje, że nie zzieleniejesz...;)))
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-03-26 07:23:41

Temat: Re: Do zafarbowanych na czerwono!
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Farba była fryzjerska L'Oreal.
> Basen był kiepski (Warszawa ul. Inflancka) - strasznie chlorowany...
> Też mam nadzieje, że nie zzieleniejesz...;)))

ja farbuje na czerwono od jakis 3-4 lat i na basen chodze dość często, bywa
że 2xtyg, i nigdy mi nic nie zieleniało. Ale moze faktycznie przy naprawde
mocno chlorowanej wodzie moze jakas chemia ze sobą reagować.
Mój basen jest chyba ozonowany.

Asia

1. Data: 2003-03-26 08:16:50

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
: Mój basen jest chyba ozonowany.
:
: Asia
:
To dużo tłumaczy. Chlor jest paskudny! (nie tylko dla koloru włosów, ale też
dla skóry)
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-26 13:15:17

Temat: Re: Odp: Do zafarbowanych na czerwono!
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Basen był kiepski (Warszawa ul. Inflancka) - strasznie chlorowany...

Basen wyjatkowo odradzam nie tylko farbowanym osobom. On nie tylko
wlosom moze zaszkodzic.
pzdr
agi

1. Data: 2003-03-26 15:48:02

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka wrote:

> Mam problem. Mam wlosy zafarbowane na czerwonawy odcien. Niestety
> przy kazdym myciu glowy woda jest czerwona:-(

To chyba zależy od farby. Miałam włosy farbowane Ferią na wściekłą
czerwień i nie było żadnego śladu w spłukiwanej wodzie, poza dniem
koloryzacji oczywiście ;) Teraz mam granatową czerń (Lumia) i przez
ponad tydzień od farbowania po umyciu włosów niebieska była woda,
ręcznik i poduszka.

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-03-27 18:12:31

Od: "Beatka" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>. Jakiech
> kolorów cieni używasz mając "czerwone" włosy. Ja nie mogę sobie nic dobrać
> :-(
>
> Pozdrawiam. Variete.

Ja ostatnio kupilam z inglota "mapke" czerwono czarna !!! i wyglada to
naprawde super kiedy cala powieke pomaluje intensywna czerwienia a kontur
oka lekko obrysuje czarnym + mocno wytuszowane rzesy.Efekt jest zaskakujacy.
Oczy wygladaja bardzo wyraziscie i swiezo sa fajnie rozswietlone.Super
wyglada to przy bialej lub czarnej blozce.
Niestety nie ma numeru cieni na pudeleczku ale jest to bardzo ciemna
przybrudzona czerwien matowa.
Uzywam tez ciemnego brazu .Tez fajnie wyglada przy bordowych wlosach.
Pozdrawiam Beata

[oriflame] czerwone cienie
Glow_jennifer Lopez
płatki absorbujace