Do zafarbowanych na czerwono!

1. Data: 2003-03-25 12:45:22

Temat: Do zafarbowanych na czerwono!
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem. Mam wlosy zafarbowane na czerwonawy odcien. Niestety przy
kazdym myciu glowy woda jest czerwona:-( (z tego co sie orietuje to zawsze
przy czerwonych farbach tak jest).
Chcialam sie zapisac na basen ale teraz cholernie sie boje ze bedzie za mna
ciagnela sie czerwona smuga hehehe... sami sobie wyobrazacie:-)
Czy ktoras z was chodzila moze na basen? Jak to wyglada w takim duzym (i
czystym ) zbiorniku wody?.
Juz nie wspomne o braniu prysznica po samym basenie gdzie na pewno bede
musiala uzyc szamponu... oby posadzka nie byla biala hehehehehe

Pozdrawiam
Kropelka

1. Data: 2003-03-25 12:55:27

Temat: Re: Do zafarbowanych na czerwono!
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem. Mam wlosy zafarbowane na czerwonawy odcien. Niestety przy
> kazdym myciu glowy woda jest czerwona:-( (z tego co sie orietuje to zawsze
> przy czerwonych farbach tak jest).

znam twój ból :)
pociesze cię że nigdy sie taka smuga za mna nie ciągnęła - ale tak zupełnie
na świeżo nie byłam, najwcześniej po 2 tyg.

z mniej spływających farb to Wella, Paletta farbowała non stop, Wella tylko
na początku

Asia

1. Data: 2003-03-25 13:00:33

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> znam twój ból :)
> pociesze cię że nigdy sie taka smuga za mna nie ciągnęła - ale tak
zupełnie
> na świeżo nie byłam, najwcześniej po 2 tyg.

ufffffff

> z mniej spływających farb to Wella, Paletta farbowała non stop, Wella
tylko
> na początku

Ja wlasnie wella farbuje. Ale jakos kolorowa woda leci az do nastepnego
farbowania. Nie ze jakos strasznie kolorowa ale mimo wszystko nie
przezroczysta.

> Asia
Kropelka

1. Data: 2003-03-25 13:49:21

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem. Mam wlosy zafarbowane na czerwonawy odcien.

Ja w innej sprawie, nie mogę Ci pomóc, bo na basen nie chodzę. Jakiech
kolorów cieni używasz mając "czerwone" włosy. Ja nie mogę sobie nic dobrać
:-(

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-03-25 14:42:50

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> [...]

Nawet przy roślinnych bywa. Można spróbować po farbowaniu przepłukać
włosy wodą z łyżką octu. Na moje farby pomaga.

Krycha

1. Data: 2003-03-25 15:17:03

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez farbuje wlosy czerwona farba welli, ale po paru myciach farba
przestaje splywac (tak okolo 5). ale do wlosow uzywam wylacznie
kosmetykow do wlosow farbowanych, co mysle -pomaga. I tak szampon i
odzwyka firmy szwarzkopf (czy jak to tam sie pisze), a pianki i lakieru
firmy welli.

1. Data: 2003-03-25 15:22:05

Temat: Odp: Do zafarbowanych na czerwono!
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelko, UWAŻAJ!!!!!!!!!!
Ja miałam czerwone pasemka na czarnych włosach, poszłam na basen. Głowę
owinęłam dwoma czepkami i co????
Włosy (pasemka) zrobiły się ZIELONE!!! Tzn. czesc była zielona, częśc mocno
wypłowiała rudawa.
Koszmar!!!! 140 zl diabli wzięli...
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-25 15:35:31

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> owinęłam dwoma czepkami i co????
> Włosy (pasemka) zrobiły się ZIELONE!!! Tzn. czesc była zielona, częśc
Jejku..... co to za farba byla??? albo co za basen hehehehe
mysle ze tak strasznie nie bedzie (ale zielone wlosy pasowaly by do moich
zielonych oczu heheh:-)

> Pozdrawiam serdecznie
> Kasia

Kropelka

1. Data: 2003-03-25 15:37:44

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> kosmetykow do wlosow farbowanych, co mysle -pomaga. I tak szampon i
> odzwyka firmy szwarzkopf (czy jak to tam sie pisze), a pianki i lakieru

Ja po pierwszym farbowaniu uzywalam tez do wlosow farbowanych(zreszta przez
wiekszosc zycia takich uzywalam) ale to nic nie dawalo. Nawet powiem ze po
tych bardziej mi splywalo niz teraz po profesjonalnym regenerujacym kupionym
w zakladzie fryzjerskim.

> pozdrawiam
Kropelka

1. Data: 2003-03-25 15:40:08

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja w innej sprawie, nie mogę Ci pomóc, bo na basen nie chodzę. Jakiech
> kolorów cieni używasz mając "czerwone" włosy. Ja nie mogę sobie nic dobrać
> :-(

Moj kolor wlosow to egzotyczna czerwien:-) (ale brzmi prawda?) i nie jest on
taki zywy czerwony. Oczy maluje jak zwykle moimi bordowymi cieniami (wydaje
mi sie ze bardzo dobrze pasuje) albo jasnymi z tego kompletu. Dodatkowo
bardzo czesto uzywam srebrnego (czy perlowego- w kazdym bardz razie jasnego)
gwiezdnego pylu na oczy. Czasami samego czasami razem z tymi cieniami:-)

> Pozdrawiam. Variete.
Kropelka

[oriflame] czerwone cienie
Glow_jennifer Lopez