Dobija mnie reklama

11. Data: 2017-08-16 18:22:50

Temat: Re: Dobija mnie reklama
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy wymiana miesa na stokrotki ma sens? Zalezy od kursu...

Od razu upszedzam: jestem żylasta.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2017-08-16 20:15:06

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 16 sierpnia 2017 18:22:53 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

> Od razu upszedzam: jestem żylasta.

Żelatyna ze Stokrotki będzie więc hitem :-))

13. Data: 2017-08-17 14:53:17

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Żelatyna ze Stokrotki będzie więc hitem :-))

Żelatyna jest z kości, i hsząstek, nie z żył.
Ale brakuje mi kolagenu, na żelatynę więc też się nie nadaję.
A............ i mam robale, jestem więc po zjedzeniu zaraźliwa.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

14. Data: 2017-08-17 15:23:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Żelatyna jest z kości, i hsząstek, nie z żył.
> Ale brakuje mi kolagenu, na żelatynę więc też się nie nadaję.
> A............ i mam robale, jestem więc po zjedzeniu zaraźliwa.

Robale mają mnóstwo kolagenu - całe są nim pokryte :-))

15. Data: 2017-08-18 16:34:45

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robale mają mnóstwo kolagenu - całe są nim pokryte :-))

Pomyliłaś z hitynką.
A hitynka to nie kolagen tylko wielocukier.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

16. Data: 2017-08-18 18:38:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Pomyliłaś z hitynką.
> A hitynka to nie kolagen tylko wielocukier.

Pomyliłaś robale z owadami. Nie masz w środku owadów, tylko robale.
Robale mają KOLAGENOWY oskórek.

I zapamiętaj - jeśli JA coś piszę, to WIEM, co piszę.

Świnka Grażynka
nie jedzcie mięsa
żywność a charakter
Re: FREE CLASSIFIEDS