Monsieur Cuisine - opinie

1. Data: 2017-08-24 14:35:02

Temat: Monsieur Cuisine - opinie
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was jest w posiadaniu tego sprzętu z Lidla i mógłby się
podzielić opinią? W necie to głównie chyba sponsorowane, a zdaje się, że
kiedyś ktoś o to tutaj pytał. Mają znowu rzucić, więc noszę się z
zamiarem zakupu. Jeśli w ogóle uda mi się upolować, bo podobno walki o
to straszne i dantejskie sceny. Jest się o co bić? Warto?

Ewa

2. Data: 2017-08-24 18:07:59

Temat: Re: Monsieur Cuisine - opinie
Od: Bischoop <d...@v...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-08-24, FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
> zamiarem zakupu. Jeśli w ogóle uda mi się upolować, bo podobno walki o
> to straszne i dantejskie sceny. Jest się o co bić? Warto?

Szczerze...? nie warto :-)

Multi-urzadzenia zawsze jakoscia nie dawaly rady urzadzeniom do tego
przeznaczonym. To taki zbieracz kurzu w wiekszosci kuchni.
FENiks- piekarnik pewnie masz, mixer pewnie masz, wage pewnie masz,
garnek pewnie masz, blachy i tace pewnie masz. Wiec na cholere Tobie
jest potrzebny dodatkowe urzadzenie z tym wszystkim? Wiecej czasu
spedzisz na czytaniu i ustawianiu tego ustrojstwa ktore niby cos tam
robi ale jakoscia do samodzielnie wykonanego posilku daleko odstaje.

3. Data: 2017-08-24 19:17:00

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nic dodać, nic ująć.

4. Data: 2017-08-25 09:40:50

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nigdy sie nie dowiesz co jest warty ten robot dopóki sama nie sprawdzisz...)
Opinie są różne i zazwyczaj mylące.

Ja na przykład miałem problem z urzadzeniem do przygotowywania potraw na parze.
Jestem z natury raczej sceptyczny wobec różnych nowinek technicznych ale w tym
przypadku okazało się że to całkiem pożyteczna maszynka )) i czasami ułatwia życie.
Posłuchałem rady nieżyczliwej mi i innym osobie, sprawdziłem i okazało się że miała
rację.
Wybór jak zwykle dokonuje się na granicy między tym czego chcesz a co musisz.

5. Data: 2017-08-25 13:26:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

"Nieżyczliwa tobie i innym osoba" wszystkie swoje rady to ani chybi z tej swojej
nieżyczliwości i nienawiści tak produkuje tutaj od lat. A tyś, biedaku, tej
rzygającej nienawiścią osoby ofiarą.

Wstydu nie masz i tyle. Nawet na podziękowanie cię nie stać. LOL

6. Data: 2017-08-25 14:48:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.08.2017 o 18:07, Bischoop pisze:

> Szczerze...? nie warto :-)

A użytkujesz? Bo tylko opinia użytkownika (ew. posiadacza) byłaby dla
mnie w jakimś stopniu miarodajna. :)

> [...]
> spedzisz na czytaniu i ustawianiu tego ustrojstwa ktore niby cos tam
> robi ale jakoscia do samodzielnie wykonanego posilku daleko odstaje.

Problem właśnie w tym, że mikser mam już wiele lat i dogorywa, zresztą i
tak słabo sobie dawał radę z gęstszymi ciastami typu drożdżowe, a takie
robię najczęściej. Blender zajeżdżam już chyba z czwarty, bo to w sumie
najczęściej używane u mnie w kuchni urządzenie. Parowar też planowałam
zmienić, bo ten mój obecny to mało praktyczny grzmot. Dlatego przyszło
mi do głowy, żeby zamienić to wszystko na jeden robot gotujący.
Zwłaszcza że ostatnio słabo się wyrabiam czasowo z wszystkim i
przydałoby mi się ułatwienie typu np.: w jednym urządzeniu dusi mi się
gulasz a nad nim warzywa na parze. :)

Ewa

7. Data: 2017-08-25 14:56:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.08.2017 o 09:40, t...@g...com pisze:
> Nigdy sie nie dowiesz co jest warty ten robot dopóki sama nie sprawdzisz...)
> Opinie są różne i zazwyczaj mylące.

Tak też właśnie myślę.
> [...]
rację.
> Wybór jak zwykle dokonuje się na granicy między tym czego chcesz a co musisz.

Jestem akurat wielką zwolenniczką parowarów, tylko kwestia wyboru
sprzętu. Swój pierwszy parowar miałam prawie 10 lat i świetnie się
sprawdzał, był prosty jak budowa cepa i wygodny w użyciu. Potem kupiłam
jakieś cudo z bajerami i rzadziej używam, bo jest bardziej kłopotliwy.
No ale to sam parowar, więcej funkcji nie ma, tylko całe mnóstwo
pojemniczków.
Dlatego próbuję dowiedzieć się, jak to jest w przypadku tych urządzeń
wielofunkcyjnych. Znajomi posiadacze termomiksów bardzo sobie chwalą.
Ja takiej kwoty jak cena termomiksa w życiu bym nie dała, ale cena
sprzętu lidlowego wydaje się sensowna.

Ewa

8. Data: 2017-08-26 00:04:46

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jest takie powiedzenie: Jeżeli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.
I tego się trzymam - nigdy nie żałowałam.

9. Data: 2017-08-26 10:23:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Upsss, przepraszam - RAZ kupiłam multimikser planetarnecudoiwogleklękajcienarody
Bosch Mum Professional o mocy betoniarki i co to nie miało być. Przypominam więc
efekt:
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/1114753/1?show=2

10. Data: 2017-08-26 20:47:08

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Czyli - gdybym już wtedy nie posiadała OSOBNYCH urządzeń, które to badziewie miało
zastąpić, zostałabym nie tylko z dwoma tysiącami mniej w portfelu, ale i z palącą
koniecznością nowych, żtp. zmasowanych zakupów wielu rzeczy na raz i to
natentychmiast, żeby moja kuchnia mogła normalnie funkcjonować.

Dobija mnie reklama
Świnka Grażynka
nie jedzcie mięsa
żywność a charakter