Re: Monsieur Cuisine - opinie

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Bischoop <d...@v...eu>
Subject: Re: Monsieur Cuisine - opinie
Date: Thu, 24 Aug 2017 16:07:59 GMT

On 2017-08-24, FEniks <x...@p...fm> wrote:
> Czy ktoś z Was jest w posiadaniu tego sprzętu z Lidla i mógłby się
> podzielić opinią? W necie to głównie chyba sponsorowane, a zdaje się, że
> kiedyś ktoś o to tutaj pytał. Mają znowu rzucić, więc noszę się z
> zamiarem zakupu. Jeśli w ogóle uda mi się upolować, bo podobno walki o
> to straszne i dantejskie sceny. Jest się o co bić? Warto?
>
> Ewa

Szczerze...? nie warto :-)

Multi-urzadzenia zawsze jakoscia nie dawaly rady urzadzeniom do tego
przeznaczonym. To taki zbieracz kurzu w wiekszosci kuchni.
FENiks- piekarnik pewnie masz, mixer pewnie masz, wage pewnie masz,
garnek pewnie masz, blachy i tace pewnie masz. Wiec na cholere Tobie
jest potrzebny dodatkowe urzadzenie z tym wszystkim? Wiecej czasu
spedzisz na czytaniu i ustawianiu tego ustrojstwa ktore niby cos tam
robi ale jakoscia do samodzielnie wykonanego posilku daleko odstaje.