Re: Monsieur Cuisine - opinie

Data: 2017-08-25 14:48:24
Temat: Re: Monsieur Cuisine - opinie
Od: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 24.08.2017 o 18:07, Bischoop pisze:

> Szczerze...? nie warto :-)

A użytkujesz? Bo tylko opinia użytkownika (ew. posiadacza) byłaby dla
mnie w jakimś stopniu miarodajna. :)

> Multi-urzadzenia zawsze jakoscia nie dawaly rady urzadzeniom do tego
> przeznaczonym. To taki zbieracz kurzu w wiekszosci kuchni.
> FENiks- piekarnik pewnie masz, mixer pewnie masz, wage pewnie masz,
> garnek pewnie masz, blachy i tace pewnie masz. Wiec na cholere Tobie
> jest potrzebny dodatkowe urzadzenie z tym wszystkim? Wiecej czasu
> spedzisz na czytaniu i ustawianiu tego ustrojstwa ktore niby cos tam
> robi ale jakoscia do samodzielnie wykonanego posilku daleko odstaje.

Problem właśnie w tym, że mikser mam już wiele lat i dogorywa, zresztą i
tak słabo sobie dawał radę z gęstszymi ciastami typu drożdżowe, a takie
robię najczęściej. Blender zajeżdżam już chyba z czwarty, bo to w sumie
najczęściej używane u mnie w kuchni urządzenie. Parowar też planowałam
zmienić, bo ten mój obecny to mało praktyczny grzmot. Dlatego przyszło
mi do głowy, żeby zamienić to wszystko na jeden robot gotujący.
Zwłaszcza że ostatnio słabo się wyrabiam czasowo z wszystkim i
przydałoby mi się ułatwienie typu np.: w jednym urządzeniu dusi mi się
gulasz a nad nim warzywa na parze. :)

Ewa