Re: Monsieur Cuisine - opinie

Subject: Re: Monsieur Cuisine - opinie
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: FEniks <x...@p...fm>
Date: Fri, 25 Aug 2017 14:56:06 +0200

W dniu 25.08.2017 o 09:40, t...@g...com pisze:
> Nigdy sie nie dowiesz co jest warty ten robot dopóki sama nie sprawdzisz...)
> Opinie są różne i zazwyczaj mylące.

Tak też właśnie myślę.
> Ja na przykład miałem problem z urzadzeniem do przygotowywania potraw na parze.
> Jestem z natury raczej sceptyczny wobec różnych nowinek technicznych ale w tym
przypadku okazało się że to całkiem pożyteczna maszynka )) i czasami ułatwia życie.
Posłuchałem rady nieżyczliwej mi i innym osobie, sprawdziłem i okazało się że miała
rację.
> Wybór jak zwykle dokonuje się na granicy między tym czego chcesz a co musisz.

Jestem akurat wielką zwolenniczką parowarów, tylko kwestia wyboru
sprzętu. Swój pierwszy parowar miałam prawie 10 lat i świetnie się
sprawdzał, był prosty jak budowa cepa i wygodny w użyciu. Potem kupiłam
jakieś cudo z bajerami i rzadziej używam, bo jest bardziej kłopotliwy.
No ale to sam parowar, więcej funkcji nie ma, tylko całe mnóstwo
pojemniczków.
Dlatego próbuję dowiedzieć się, jak to jest w przypadku tych urządzeń
wielofunkcyjnych. Znajomi posiadacze termomiksów bardzo sobie chwalą.
Ja takiej kwoty jak cena termomiksa w życiu bym nie dała, ale cena
sprzętu lidlowego wydaje się sensowna.

Ewa