Re: Monsieur Cuisine - opinie

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Fri, 25 Aug 2017 00:40:50 -0700 (PDT)
Subject: Re: Monsieur Cuisine - opinie
From: t...@g...com

Nigdy sie nie dowiesz co jest warty ten robot dopóki sama nie sprawdzisz...)
Opinie są różne i zazwyczaj mylące.

Ja na przykład miałem problem z urzadzeniem do przygotowywania potraw na parze.
Jestem z natury raczej sceptyczny wobec różnych nowinek technicznych ale w tym
przypadku okazało się że to całkiem pożyteczna maszynka )) i czasami ułatwia życie.
Posłuchałem rady nieżyczliwej mi i innym osobie, sprawdziłem i okazało się że miała
rację.
Wybór jak zwykle dokonuje się na granicy między tym czego chcesz a co musisz.
pozdrawiam