Dobra neurochirurgia - prośba o opinie

1. Data: 2004-08-12 06:17:27

Temat: Dobra neurochirurgia - prośba o opinie
Od: "Karolina" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałabym zasięgnąć opinii na temat poziomu neurochirurgii w Klinice Akademii
Medycznej w Katowicach Ligocie. Mam nadzieję, że nie urażę tą prośbą nikogo z
tam pracujących (niestety ostatnie moje doświadczenia z lekarzami - co prawda z
innego szpitala - mocno nadwyrężyły zaufanie do "specjalistów").

Moja mama palnuje poddać się tam dosyć skomplikowanej operacji. Skomplikowanej
przede wszystkim dlatego, iż lekarze wydają się być nie do końca pewni przyczyn
pojawienia się schorzenia, a tym samym zaplanowania zabiegu.
Serdecznie proszę wszystkich, którzy mieli kontakt z tą klinią o opinię lub
polecenie innej tego typu placówki.
Pozdrawiam.