Dobra waga łazienkowa

1. Data: 2007-09-24 19:13:35

Temat: Dobra waga łazienkowa
Od: "omega_fan" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś może mi polecić dobrą, elektroniczną
wagę łazienkową?
Chciałem napisać "dobrą i tanią", ale zdaję sobie
sprawę, że to mogą być sprzeczne warunki :-)
ale może ktoś może coś polecić, na co nie wydam
fortuny, a będzie działało sprawnie i dawało
wiarygodne wyniki....

2. Data: 2007-09-24 22:17:58

Temat: Re: Dobra waga łazienkowa
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

omega_fan pisze:
> [...]
> sprawę, że to mogą być sprzeczne warunki :-)
> ale może ktoś może coś polecić, na co nie wydam
> fortuny, a będzie działało sprawnie i dawało

IMHO wszelkie funkcje pomiaru ilości tłuszczu itp to tylko zbędny bajer.
Waga ma ważyć i wyglądać przyzwoicie.
Od dwóch lat mam taką wagę z Biedronki. Srebrno szklaną, elektroniczną.
Zapłaciłam chyba 50 zł (to produkt sezonowy sprzedają go kilka razy w
roku),
ale na przecenie zdarza się za 30 zł.
W wyniku złego traktowania, po pewnym czasie obluzowały się nóżki i
musiałam je przykleić.

Generalnie nie mam zastrzeżeń, poza tym, że pokazuje zbyt dużo
kilogramów :-(

Magdalaena

3. Data: 2007-09-27 12:58:39

Od: "Mat" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "omega_fan" <o...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sprawę, że to mogą być sprzeczne warunki :-)
> ale może ktoś może coś polecić, na co nie wydam
> fortuny, a będzie działało sprawnie i dawało

Wagi lazienkowe z firmy Elzab tj www.elzab.com.pl

kosztuje cos kolo 90 zł podstawowy model elektroniczna solidna

pozdro

4. Data: 2007-09-28 22:00:30

Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena napisał(a):
> po pewnym czasie obluzowały się nóżki i
> musiałam je przykleić.
> kilogramów :-(
<<<<<<<<<<<<<<<
Wniosek: jest do bani :)

EvT

5. Data: 2007-09-28 22:34:48

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena pisze:
> Od dwóch lat mam taką wagę z Biedronki. Srebrno szklaną, elektroniczną.
> Zapłaciłam chyba 50 zł (to produkt sezonowy sprzedają go kilka razy w
> roku),
> ale na przecenie zdarza się za 30 zł.
Znowu będzie w sprzedaży od 4 października za 39,99 zł
http://www.biedronka.pl/str/2/i/535.php

Magdalaena

6. Data: 2007-09-28 22:35:01

Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Everard Took wrote:

> Wniosek: jest do bani :)

o tak - w bani się sprawdzi... Po godzince parówy i biczowania miotełką
dębową jak nic pokaże parę kilo żywej wagi mniej :-)

--
Bogdan

7. Data: 2007-09-29 17:35:09

Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BoDro napisał(a):
> o tak - w bani się sprawdzi... Po godzince parówy i biczowania miotełką
> dębową jak nic pokaże parę kilo żywej wagi mniej :-)
<<<<<<<<<<
Prędzej się roztopi :)

EvT

8. Data: 2007-09-29 19:33:23

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musiałam je przykleić.
>
> Generalnie nie mam zastrzeżeń, poza tym, że pokazuje zbyt dużo

Ha! Moja siostra miała super wagę. Zawsze pokazywała o 2 kg mniej i zawsze jak
do niej przyjeżdżałam, to pierwsze co robiłam, to sie na niej ważyłam, dla
poprawy nastroju. Skutkiem tego bardziej sobie folgowałam przy stole i tyłam.
Więc zerwałam z tym zgubnym nałogiem (ważeniem)
Tapta

Re: "Ładny Dom" - program 3D
meble kuchenne Jadczak
Gładź bez gipsu typu Finish