Dobranoc - ostatni raz w tym roku.

1. Data: 2007-12-31 02:53:10

Temat: Dobranoc - ostatni raz w tym roku.
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostaje Wam kawałek nocy beze mnie, a może i dłużej - zważywszy
dzisiejszego Sylwestra, którego odsypiać będę jutro, w Nowy Rok.

Tak więc i Polakom, i mniejszym mniejszościom ;-P, i Żydom, życzę
szczęśliwego Nowego Roku - co tam Żydzi sobie obchodzą, to nie wiem, ale
skoro sa polscy, to niech się nie ważą nie bawić w Sylwestra, bo nie ma
swobody u nas pod tym względem i nawet Żyd bawić się musi, skoro w Polszcze
gości (to nie moje, to JaKasi - o tym gościnnym przebywaniu Żydów - że boki
zrywać) ;-PPP

Wracając do tematu: bawcie się dobrze. Wszystkiego dobrego.
--
XL wiosenna
"Prawdziwe przyjaciółki poznaje się nie w biedzie, ale w sukcesie."

2. Data: 2007-12-31 02:58:07

Temat: Re: Dobranoc - ostatni raz w tym roku.
Od: self <_@_._> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka atakuje:

Wyluzuj
--
self

on - greenland whalefishers [streets of salvation]

3. Data: 2007-12-31 04:35:43

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 03:53, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> swobody u nas pod tym względem i nawet Żyd bawić się musi, skoro w Polszcze
> gości (to nie moje, to JaKasi - o tym gościnnym przebywaniu Żydów - że boki
> zrywać) ;-PPP

Jeszcze śmieszniejsze, że cały ich naród do ciebie sie zwalił na
chatę.

4. Data: 2007-12-31 11:50:15

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Polszcze
> gości (to nie moje, to JaKasi - o tym gościnnym przebywaniu Żydów - że

Czytając kolejny post pani pedagog, doszedłem do wniosku że: Ogromnie się
cieszę, że czasy kiedy pedagodzy mieli 'władzę' nademną, przemineły. LOL

Pozdrawiam sylwestrowo
Marcin

5. Data: 2007-12-31 13:35:55

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 12:50, "marcin" <b...@p...onet.pl> wrote:

> Czytając kolejny post pani pedagog,

Było nie czytać; coś Cię przywlokło siłą do tego, prawda?

> doszedłem do wniosku że: Ogromnie się
> cieszę, że czasy kiedy pedagodzy mieli 'władzę' nademną, przemineły. LOL

Stąd Twój uraz, że odbierałeś ten wpływ jako 'władzę' - ale to było
tylko Twoje idywidualne odczucie, nie martw się tym; to typowe
odczucie wobec bardziej wykształconych od Ciebie, nie jesteś sam w
swojej traumie - są Was miliony :-)
PS. Doczytaj historię i wydarzenia aktualne, bo ta 'władza' pedagogów
nad Tobą to musi dawno się skończyła i za krótko trwała, nie masz
przez to dobrych nawyków...
Ludek niedokształcony najgłośniej krzyczy przeciw oczywistościom.

Sylwestrowo i pedagogicznie

XL wiosenna

6. Data: 2007-12-31 14:02:15

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
>Było nie czytać; coś Cię przywlokło siłą do tego, prawda?

Narazie nie ustawiłem Ciebie na celowniku 'reguł wiadomości'. Dlatego mi się
przeczytało.
Sooriii.

>Ludek niedokształcony najgłośniej krzyczy przeciw oczywistościom.
Czad. :) Luzuj lejce bo wpadniesz w maliny :)

Pozdrawiam przedimprezowo
Marcin

7. Data: 2007-12-31 14:24:49

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:7893fd31-e1e0-44dd-81b7-832a648022ca@
> [...]
> przeczytało.
> Sooriii.

> Czad. :) Luzuj lejce bo wpadniesz w maliny :)

Przedimprezowo - po kąpieli, po fryzjerze (z wałkami na włosach błeeee
- ale raz w roku mogę, nie?) - też pozdrawiam.
PS. Straszna jest świadomość, że to mój przedostatni post tutaj w TYM
roku... jakoś przeżyję na szampanie, a potem się zobaczy...
;-P

8. Data: 2007-12-31 15:33:58

Od: "om\(atko!\) ;\)" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
f.googlegroups.com...

> Narazie nie ustawiłem Ciebie na celowniku 'reguł wiadomości'.

A wydawało się, że już głupiej na psp być nie może (od kilku lat).
I po co Ty, Marcinie, wyciągasz mi totomundre z lochów!? :)

OREty ;)

Właśnie TO robicie! ;)
płyta relaksacyjna
Kwestia sumienia