Dobre książki?

1. Data: 2007-08-26 17:10:31

Temat: Dobre książki?
Od: Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Szukam dobrych książek z ekonomii. chodzi mi o literaturę po której będę
umiał poruszać się w terminach z gospodarki i rozumieć rozmowy
ekonomistów.

Thx for advice.

2. Data: 2007-08-30 21:59:26

Temat: Re: Dobre książki?
Od: "Thomas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Benek" <benetto@[usunto]gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Szukam dobrych książek z ekonomii. chodzi mi o literaturę po której będę
> umiał poruszać się w terminach z gospodarki i rozumieć rozmowy

Nie wiem jak głęboko chcesz zanużyć się w temat. Nie znam żadnych książek,
ale z braku laku moge Ci polecić strone www.nbportal.pl, prowadzona przez
NBP, mysle że znajduje sie tam sporo informacji na roznym poziomie. Aha,
stona wymaga rejestracji. ( hmm od wprowadzenia nowych przepisow ten zwrot
ma juz dwa znaczenia : ) ).

3. Data: 2007-08-31 09:25:55

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Aug 2007 23:59:26 +0200, Thomas napisał(a)
w:<news:fb7ejg$mhs$1@inews.gazeta.pl>:

> Nie wiem jak głęboko chcesz zanużyć się w temat.

Zanurzyć się w temat czy znużyć się tematem?

--
Quid leges sine moribus?

Chartered Financial Analyst (CFA) -- All Information
co po politologii ??
wymagane kwalifikacje
zasiłek na zagospodarowanie
Jeśli chcecie naprawdę się POŚMiAĆ, to niżej linki