Dobre rady

31. Data: 2003-12-29 21:46:16

Temat: Re: Dobre rady
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> > >> > www.jwalewski.republika.pl
>
> U mnie widać tylko jedno zdjęcie.
> :-) Bogusław

Widać jedno małe, ale duże widać wszystkie.

Pozdrawia kompletnie boletus

32. Data: 2003-12-30 00:08:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bsphm9$spd$...@z...polsl.gliwice.pl...

> To się da usunąć... :-))))))))

Nie mam zamiaru. Jak stwierdził (niekonsekwentnie zresztą) Jacek, to
wyłącznie moja sprawa:-)

Poza tym uważam, że jakiekolwiek naturalne kamienie do zaznaczania pewnych
granic się nadają - kiedyś u mnie grządki w sposób bezkamienisty
przechodziły w trawnik i wyglądało to o h y d n i e.

Pozdrawiam, Basia.

33. Data: 2003-12-30 00:28:54

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym uważam, że jakiekolwiek naturalne kamienie do zaznaczania pewnych
> granic się nadają - kiedyś u mnie grządki w sposób bezkamienisty
> przechodziły w trawnik i wyglądało to o h y d n i e.

W moim nowo nabytym dziele taki murek jak Twój jest określany jako "włoska
klasyka" .
Staję murem za murkiem.Mi się podoba.

Pozdrawiam
Teresa

34. Data: 2003-12-30 00:37:43

Temat: Odp: Dobre rady
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEGE
B...@o...pl...
> (...)
>
> U mnie widać tylko jedno zdjęcie.
> :-) Bogusław

Trzeba kliknąć na czerwony krzyżyk, to się otworzy duże.

Pozdrawiam - Jagoda

35. Data: 2003-12-30 00:51:11

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kronopio <c...@g...katowice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bsqgsv$4pg$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> W moim nowo nabytym dziele taki murek jak Twój jest określany jako "włoska
> klasyka" .
> Staję murem za murkiem.Mi się podoba.

A ja bym poszła na kompromis i te kamienie zostawiła ale wkopane w ziemię
najbardziej płaską stroną do góry i równo z trawnikiem. Będą one osłaniały
rabatę przed wrastaniem trawy, można po nich jeździć kosiarką i można po
nich chodzić jak po ścieżce

Pozdrawiam - Jagoda
PS Nie przejmuj się, jeszcze wielokrotnie będziesz zmieniał koncepcje i
nasadzenia też (:-(.
Podstawowa rada : nie sadź za gęsto, one (drzewa, krzewy) tak szybko rosną.

36. Data: 2003-12-30 06:37:24

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
się ciesz, że Janusz - ten grupowy zjadliwiec, nie wziął Cię ostrzej na
język. On pewnie wypatrywał malin na zdjęciach i tak mu się z tymi różowymi
kamiorami skojarzyło:-)
Gabi

37. Data: 2003-12-30 06:40:24

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał

> Jestem zgruzgotana - połowę grządek mam otoczoną brukowcami granitowymi:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ha, ha
a starymi cegłami - już się malowniczo rozsypują:-)
I co Ty na to, Januszu?
Gabi

38. Data: 2003-12-30 07:53:35

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Jestem zgruzgotana - połowę grządek mam otoczoną brukowcami granitowymi:-)

Ja też jestem załamana ;-). Ale wpadka. Chyba się rzucę do
zamarzniętego oczka :-).

Z pozdrowieniami, Maria (+ 20 ton łupanego piaskowca)

39. Data: 2003-12-30 08:13:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GabiS <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bsr6sd$eq5$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Ha, ha
> a starymi cegłami - już się malowniczo rozsypują:-)
> I co Ty na to, Januszu?

Jeżeli malowniczo to akceptuję ;-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

40. Data: 2003-12-30 08:15:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GabiS <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bsr6mp$crm$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Hej,
> się ciesz, że Janusz - ten grupowy zjadliwiec,

No tom się dorobił.... :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

co to za roslinka?