Dobre rady

51. Data: 2003-12-30 13:27:47

Temat: Re: Dobre rady
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl>

> Ja też jestem załamana ;-). Ale wpadka. Chyba się rzucę do
> zamarzniętego oczka :-).
>
> Z pozdrowieniami, Maria (+ 20 ton łupanego piaskowca)
:)
a co masz u siebie Marys z tego piaskowca
?
bede ja musial policzyc tony swoich kamulcow
i zobaczymy kto ich na grupie najwiecej
:)))))))))
ale aby otrzymac jakis porownywalny wspolczynnk
trzeba chybaby te tony podzielc podzielic przez wielkosc ogrodu
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

52. Data: 2003-12-30 14:22:08

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co masz u siebie Marys z tego piaskowca
> ?

Już niedługo będziesz mógł zobaczyć, bo nowa strona na ukończeniu.
Pozostała kosmetyka, ale tych świąt tyle i wciąż jacyś goście ...
:-). W styczniu (16-18) zaczynają się znowu wystawy storczyków. Będę
chciała zdążyć przed rozpoczęciem kolejnego sezonu :-).

Z pozdrowieniami, Maria

53. Data: 2003-12-30 15:06:12

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> [...]

To co ja mam powiedziec? Jako mieszkanka pradoliny postawilam na
otoczaki... ale obciach.. Ale i tak nie dam ich nikomu... grrrr....

> To najbardziej plotkarska grupa świata...
> A w ogóle, to jedna to więcej niż zero. Ewa chyba ma nosa z tą
> stratyfikacją:-(

Ja tam sie nie chce wypowiadac, do czego ja mam nosa, bo to
niehigieniczne...
Musialam moje z lodowki wyprowadzic, bo tyle tam napchane, ze st.. Kol.
Malzonek zaprotestowal. Jak mu wysiedlilam piwo, to zniosl to dzielnie, ale
jak sie przestalo miescic jedzenie, to mu tolerancja spadla.
Ale do adremu - poncyrki wywleklam z piaseczkiem z lodowy po miesiecznym
chlodzeniu i chwilowo nie majac gdzie odstawic, postawilam na kaloryfer..
wstawilam swieze lupy i, kurde, zapomnialam... Przeszly podgrzanie gleby do
jakis 25 - 30 st. Ciekawe, jak na nie podziala :-)
Na pocieche moge dodac, ze pogrzebalam w roznych takich madrosciach i
dowiedzialam sie, ze
a) absolutnie nie powinno sie stratyfikowac
b) stratyfikacja nie jest potrzebna, bo dobrze kilekuja bez niej
c) startyfikacja nie jest potrzebna, bo j.w., ale po miesiecznej w 5 st.
lepiej kielkuja
d) bez 3 mies. stratyfikacji w 5 do 10 st. kielkowanie jest b. slabe.
To sobie wybierzcie, co chcecie :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. z podpieczonymi poncyrkami...

54. Data: 2003-12-30 23:15:07

Temat: Odp: Dobre rady
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bsrjsh$1es$...@n...news.tpi.pl...

> O zołzie nie zapominając....:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ani o potomstwie Boletusa (:-))

Pozdrówki - Jagoda

55. Data: 2003-12-31 13:05:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ani o potomstwie Boletusa (:-))
>
> Pozdrówki - Jagoda

I o różowych kamieniach:-)

Pozdrawia wzrokowo boletus

56. Data: 2004-01-02 13:39:05

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też widzę tylko jedno duże zdjęcie bez miniaturek i bez czerwonego
krzyżyka :-((
Majka

57. Data: 2004-01-17 22:08:55

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bsmsnn$33t$1@news.onet.pl Jacek Walewski
<j...@o...pl> napisał(a):

> Od roku jestem właścicielem działki na wsi.
> Szukam ciekawych pomysłów i dobrych rad, nie ukrywam ze licze tez na
> Waszą pomoc.

Hejka. Znajdziesz ciekawe projekty zagospodarowania działek w piśmie
"OGRODY ogródki zieleńce" oraz innych pismach dla hobbystów-ogrodników.
Pozdrawiam prasowo Ja...cki

58. Data: 2004-01-17 22:25:15

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl>
> W wiadomości news:bsmsnn$33t$1@news.onet.pl
> >
> Hejka. Znajdziesz ciekawe projekty zagospodarowania działek w piśmie
> "OGRODY ogródki zieleńce" oraz innych pismach dla hobbystów-ogrodników.

Przesadzasz, mam parę roczników i niewiele tego, co najwyżej kilka pomysłów
na większe ogrody pochodzące z konkursów od czytelników.
Lepsze są książki o tej tematyce lub więcej znajdzie się w necie tyle, że
trzeba wiedzieć czego szukać.
pozdr. Jerzy

59. Data: 2004-01-18 13:12:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Sęk w tym ze ja nie wiem
pozdrawiam jacek walewski
Ps Jerzy daj namiary
> [...]
> na większe ogrody pochodzące z konkursów od czytelników.
> Lepsze są książki o tej tematyce lub więcej znajdzie się w necie tyle, że

co to za roslinka?
mrowki kontra pszczoly
Bambus
Pożytek z winorośli