Dobry dermatolog w Lodzi?

1. Data: 2004-04-15 16:11:01

Temat: Dobry dermatolog w Lodzi?
Od: "TRACK" <t...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie. Czy mozecie polecic mi jakiegos dobrego dermatologa w
Lodzi? Z gory wielkie dzieki.

TRACK

1. Data: 2004-04-15 16:24:55

Temat: Re: Dobry dermatolog w Lodzi?
Od: "Bartek eN" <n...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam serdecznie. Czy mozecie polecic mi jakiegos dobrego dermatologa w
> Lodzi? Z gory wielkie dzieki.

poszukja w archiwum, było kilka razy. Ja ze swojej strony mogę polecić
DERMED - drogo,a le dobrze, u mnie i u znajomego trądzik wyleczony.

Pzdr

Bartek

1. Data: 2004-04-15 16:52:21

Od: "TRACK" <t...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukja w archiwum, było kilka razy. Ja ze swojej strony mogę polecić
> DERMED - drogo,a le dobrze, u mnie i u znajomego trądzik wyleczony.
----------------

Mozna jakies blizsze informacje?

TRACK

1. Data: 2004-04-15 20:10:38

Od: "lifafa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TRACK" <t...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie. Czy mozecie polecic mi jakiegos dobrego dermatologa w
> Lodzi? Z gory wielkie dzieki.
>
> TRACK

polecam ten gabinet:
http://www.dermalar.com/

pozdrowienia ,
lifafa

1. Data: 2004-04-16 14:29:40

Od: "Bartek eN" <n...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna jakies blizsze informacje?

o Dermedzie czy trądziku ??? Derm med jest na Tuwima zaraz za Wschodnia w
stronę Kilińskiego po lewej stronie i na Piotrkowskiej ileś tam w bramie
(sprawdź w książce). Mnie leczyła dr. Bućko.

Pzdr

Bartek

1. Data: 2004-04-16 15:24:52

Od: "juliettqa" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradnia Dermatologiczna
91-344 Łódź, ul. Brzóski 81
tel. (042) 651-03-99

dr Krause /Krauze?/

1. Data: 2004-04-16 20:05:02

Od: Michal Koziara <a...@...stopce.invalid> szukaj wiadomości tego autora

En 2004-04-16 16:29:40, Bartek eN a ecrit:

> o Dermedzie czy trądziku ??? Derm med jest na Tuwima zaraz za Wschodnia w
> stronę Kilińskiego po lewej stronie
(...)

I w tej placówce pracuje jakiśtam profesor (nazwiska nie pomnę), ponoć
super fachowiec, polecony mi przez kolegę z pracy [1].
Zdecydowanie owego profesorka nie polecam - być może wiedzę ma dużą, ale
zamiast ją zastosować, wpada w rutynę, bada powierzchownie i taktuje
pacjentów na zasadzie "następny proszę!".
Na dodatek po zabiegu laserem, którego dokonał na mojej TŻ, ranka goiła
się dwa miesiące, zamiast dwa tygodnie (jak stwierdził).

Powyższe nie oznacza oczywiście, że pozostali lekarze, czy też firma są
do kitu - sam słyszałem o niej kilka dobrych opinii.

[1] Kolega był jego studentem, nie pacjentem.

> Bartek

Michel

PS. Dyskusja idzie na 2 grupach naraz - ustawiam FUT na prl

--
Tento post je odeslan s pocitace a preto neobsahuje original podpisu
http://www.michelek.republika.pl (w budowie)

1. Data: 2004-04-17 00:22:24

Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Apr 2004 16:29:40 +0200, "Bartek eN"
<n...@t...net.pl> wrote:

>o Dermedzie czy trądziku ??? Derm med jest na Tuwima zaraz za Wschodnia w

Gdzie Tuwima a gdzie Wschodnia? Coś Ci się zmieszało :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

1. Data: 2004-04-17 06:36:47

Od: "Bartek eN" <n...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie Tuwima a gdzie Wschodnia? Coś Ci się zmieszało :-)

fakt, chodziło o Jaracza, nie o Tuwima :)

Pzdr

Bartek

1. Data: 2004-04-17 18:17:48

Od: "Aniołek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>ja ze swojej strony polecam dr.Cichego z dermedu z Jaracza.Na pierwszym
spotkaniu wystawił trafną diagnozę przepisał leki po zrobieniu posiewu i
było ok Jesli problem dotyczy krost to wart zrobić tzw posiew antybiogram
na podstawie którego dobierze antybiotyki-zaoszczędzisz sobie łykania
prochów i smarowania się róznymi masciami.
pozdrawiam serdecznie Ania

dermatolog w Lublinie
Re: Co to właściwie jest?
czy sie roznia tipsy od akryli?