Dobry dermatolog we Wrocławiu [?]

1. Data: 2006-10-22 18:21:22

Temat: Re: Dobry dermatolog we Wrocławiu [?]
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:453b4e78$1@news.home.net.pl...
> Uważam, że wizyty i leczenie nie polega na eksperymantach wartych 200 zł
> (tyle miałam zapłacić za maść, która raczej nadaje się dla dzieci powyżej
2
> lat
> a ponadto jest rakotwórcza...chodzi o Elidel

A może alergolog lub gastroenterolog?
Bo u niemowląt problemy skórne często wiążą się z alergiami pokarmowymi lub
innymi.
Moja dziatwa chodziła do poradni gastroenterologicznej dla dzieci przy ul.
Skłodowskiej-Curie. Terminy oczekiwania raczej krótkie, trzeba mieć
skierowanie od pediatry.
Przy odpowiednim prowadzeniu dzieci nie miały jątrzących się "odparzeń" na
pupach i szorstkich plam na skórze, zniknęły dziwne rumieńce i "sucha"
skóra.

-

2. Data: 2006-10-23 10:54:27

Temat: Dobry dermatolog we Wrocławiu [?]
Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam dobrego dermatologa we Wrocławiu dla mojej 3 mies. córeczki. Czy
możecie polecić kogoś dobrego i skutecznego? Proszę o namiary (adres, tel.,
ewent. www), mo że być na priv.

[...]

Problem z hormonami! Prosze o pomoc.
Czerniak i rak krtani - szanse na wyleczenie
kodeks etyczny pielegniarki i poloznej-prosba
Poszukuję jakiejś fajnej książki o leczeniu ziołami
odstąpię bezpłatnie książki