Dobry fryzjer-Kraków

1. Data: 2007-01-23 18:10:56

Temat: Dobry fryzjer-Kraków
Od: "AnkaX" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Polećcie mi prosze jakis dobry salon fryzjerski z konkretnym fryzjerem, bo
jestem w Krakowie niedlugo i nie wiem gdzie sie udac .... a jest tego masa
Mam dłuższe włosy, nie chce ich ścinac tylko zrobić jakąś fajniejszą
fryzurkę, niebanalną, może połaczoną z koloryzacją.
Wiem ze jest na grupie pare dziewczyn z Kraka, więc liczę na pomoc :-)

pozdrawiam
AnkaX

2. Data: 2007-01-25 15:47:50

Temat: Re: Dobry fryzjer-Kraków
Od: Marta <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mieszkasz gdzieś w okolicy Miasteczka AGH to polecam salon na
Miechowskiej, a w szczególności taką młodą dziewczynę z długimi czarnymi
włosami, która tam pracuje. Jest niedrogo (18 zł za obcinanie włosów)a
dziewczyna naprawdę ma pojęcie o fryzjerstwie. Już kilka razy mnie
obcinała, za każdym razem inaczej i zawsze ładnie jej wyszło . Bardzo
polecam
Marta

3. Data: 2007-01-25 21:51:35

Od: "rumianeczek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli mieszkasz gdzieś w okolicy Miasteczka AGH to polecam salon na
> Miechowskiej, a w szczególności taką młodą dziewczynę z długimi czarnymi
> włosami, która tam pracuje.

W jakich godzinach/ dniach czynny jest ten salon?

4. Data: 2007-01-29 12:55:29

Od: Marta <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorki teraz dopiero zajrzałam na grupę. Wiem tyle, że pon - pt do 20,
nie kojarzę o której zaczynają i jak jest w sobotę

5. Data: 2007-02-01 00:03:05

Od: "Aniela" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnkaX" napisała w wiadomości...
> Polećcie mi prosze jakis dobry salon fryzjerski z konkretnym fryzjerem, bo
> jestem w Krakowie niedlugo i nie wiem gdzie sie udac .... a jest tego masa

Chodziłam do Neo na Grodzkiej i ze spokojnym sumieniem mogę polecić. Na
grupie było kilka dyskusji na temat salonu - poszukaj w archiwum. Ja
chodziłam do Rafała i zawsze byłam zadowolona - nie wiem czy on nadal
strzyże ale salon zdecydowanie polecam.

Od dłuższego czasu, skuszona opiniami na p.r.u. chodzę do Modern Style na
Zabińcu (jesli będziesz zainteresowana podam Ci dokładne namiary). Na temat
tego salonu nie moge powiedzieć jednego złego słowa.
Nie wiem niestety jak wygląda sytuacja kiedy przychodzisz "prosto z ulicy".
Jeśli zadzwonisz i umówisz się wcześniej (wystarczy tego samego dnia rano)
wchodzisz i raczej nie czekasz.
Ceny mają conajmniej zadowalające.
Miesiąc temu zrobili mi fantastyczną fryzurę, która zrobiła furore wśród
znajomych, i w której w końcu czuję się naprawdę bardzo dobrze. Kiedy po raz
pierwszy usłyszałam od nich cenę za "utrzymanie" fryzury (regularne
skracanie tego co odrosło) trzy razy upewniałam się co do kwoty.
Dziewczyny znaja się na tym co robią i nie masz wrażenia, że jadą na czas,
żeby tylko odwalić klienta. Jeśli trafisz do faceta - licz się z tym, że
strzyzenie potrwa nieco dłużej (perfekcjonista) i prawdopodobnie w trakcie
nie będziesz zbyt zadowolona z jego pomysłów i tego jak wyglądasz ale
naprawdę opłaca się poczekać na efekt końcowy :)

Zyczę powodzenia w poszukiwaniach
Aniela

6. Data: 2007-02-01 23:03:56

Od: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aniela" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ulicy".
> Jeśli zadzwonisz i umówisz się wcześniej (wystarczy tego samego dnia rano)

A cos wiecej o tych cenach mozesz powiedziec?
Ja tez chodzilam do Neo, tylko ze do Uli (taka blondynka) i bylam
baaaaardzo zadowolona. Problemem jest tylko cena bo jakos szkoda mi tyle
kasy na fryzjera... ostatnio coraz trudniej wydaje mi sie kase na siebie.
Ule moge tez polecic z czystym sumieniem. Nie dosc ze scina pieknie (zawsze
miala fajne pomysly na moje wlosy) to jak wlosy odrastaja to caly czas sie
swietnie ukladaja- nawet po wieeeelu miesiacach !!!
A dzisiaj sie skusilam i poszlam do fryzjera na moim osiedlu (zlotego
wieku). Fryzurke mam super, zobacze jeszcze jak sie po myciu bedzie
ukladala. A ceny mieli powalajace... sciecie dwadziescia kilka zlotych
kosztowalo (razem z kosmetyczka- henna- zaplacilam cos kolo 34 zl). Zaklad
malutki, fryzjerka jedna ale bardzo sympatyczna. Jak ktos bylby chetny to
tez sluze namiarami:-)

Pozdrawiam
Agnieszka

7. Data: 2007-02-03 19:03:57

Od: radius <X...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Kropelkaa napisał(a):
[...]

> A cos wiecej o tych cenach mozesz powiedziec?

Modelowanie ~30,-
Strzyżenie+Modelowanie ~45,-

Modern Style ul. Konecznego 4
Telefon: (0~12) 416 33 56

I rzeczywiście, lepiej sie umówić wcześniej.

r_

Vibra tone z TV Marketu
pytanie- a co sądzicie o eveline cosmetics ?
Jak wyczyścić srebro ?
Puder
[allegro] [spam] Krem na noc