Dobry onkolog -Zaglebie, Katowice, Gliwice

1. Data: 2007-07-08 14:12:12

Temat: Dobry onkolog -Zaglebie, Katowice, Gliwice
Od: "Adni" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Proszę o poradę poszukuje dobrego onkologa z rejonu Zagłębia (Dąbrowa Górn.,
Będzin , Sosnowiec), Katowic , Gliwic (ale wolałbym najbliżej Będzina).

Ponadto proszę o wyjaśnienie co to może być:

- koleżanka na nadgarstku ma guza - średnica ok. 1,5 - 2 cm (dobrze widać
jak zegnie nadgarstek - takie "wybrzuszenie"), podobno już go kiedyś miała,
ale nie rósł wiec to zostawiła ,a lekarz rodzinny stwierdził że jak zacznie
rosnąć to będzie trzeba wyciąć. No i właśnie zaczął rosnąc i zaczął boleć
czasami, ponadto koleżanka jest prawie cały czas osłabiona.

Ponadto ponieważ jest na okresie próbnym w pracy na razie nie chce iść do
lekarza: jakie zagrożenia, komplikacje mogą wyniknąć jak pójdzie np. za
miesiąc?

No i podstawowe pytanie: do jakiego lekarza powinna się zgłosić (mi się
wydaje że do onkologa), czy potrzebuje skierowanie i w ogóle co powinna
robić/ jeść?

Pozdrawiam:
Adni

2. Data: 2007-07-08 14:46:30

Temat: Re: Dobry onkolog -Zaglebie, Katowice, Gliwice
Od: "zenio_onet" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adni" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> No i podstawowe pytanie: do jakiego lekarza powinna się zgłosić (mi się
> wydaje że do onkologa), czy potrzebuje skierowanie i w ogóle co powinna

Do wzrostu pobudzają:
- sterydy,
- chemia antykoncepcyjna (pigułki)
- preparaty biochemiczne (w tym odchudzajace)
jeśli się dołoży wysokie temperatury otoczenia np. opalanie, przebywanie
podczas dużych upałów, to może to szybko polecieć w niechcianym kierunku.
Lepiej zapobiegać niż leczyć.

Niestety nie znam lekarzy onkologów,
pozdrawiam.

3. Data: 2007-07-08 15:57:39

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adni"

> No i podstawowe pytanie: do jakiego lekarza powinna się zgłosić (mi się
> wydaje że do onkologa), czy potrzebuje skierowanie i w ogóle co powinna
> robić/ jeść?

Witaj
Spokojnie to podstawa -)))
Do lekarza ogólnego, to nie musi być wcale to o czym myślisz.
Lekarz zleci badania krwi które wiele wyjaśnią, lub nic nie wyjaśnią, ale to
lekarz ogólny zadecyduje gdzie udać sie dalej i czy jest to konieczne.
Pozdrawiam
Cancer

4. Data: 2007-07-08 17:11:21

Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

doktor jest potrzebny, ale bez paniki. To prawdopodobnie ganglion

5. Data: 2007-07-08 20:14:35

Od: "mIrO" <miro@spamowi_mowie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sobie miałem narośl od wewnętrznej strony dłoni, w miejscu gdzie opieram
rękę o blat podczas używania myszy :D

Zaprzyjaźniona dr ortopeda powiedziała, żeby lekarz ogólny przepisał na to
ultradźwięki, a jak się zmnieszy i będę mieć więcej czasu, to usunąć...
mineło 5 czy 6 lat i po narośli ani śladu - samo zniknęło w kilka tygodni po
ultradzwiękach i zakupieniu podkładki z żelowym "wałkiem" pod nadgarstkiem
;)

Pewnie nie ma co panikować :)

--
Pzdr,
mIrO

6. Data: 2007-07-08 20:25:46

Od: "doktorek" <q...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolego to widac, ze nie znasz onkologow.
powinienes poznac psychiatre

Do kolezanki z problemem:
idz do lekarza pierwszego kontaktu, on Cie pokieruje dalej jesli bedzie
trzeba. Nie denerwuj sie za bardzo :)

Cienkie nadgarstki
Jakie badania laboratoryjne??
Matura...