Dobry piling enzymatyczny ale jaki?

1. Data: 2003-04-10 10:38:46

Temat: Dobry piling enzymatyczny ale jaki?
Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam cerę naczynkową która w ogóle nie toleruje pilingów mechanicznych nawet
b. delikatnych.Wiem że Eris ma taki piling ale słyszałam że nie jest za
specjalny.Może znacie jakiś inny skuteczny? Dziękuję za każdą poradę.
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-04-10 10:47:12

Temat: Re: Dobry piling enzymatyczny ale jaki?
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> b. delikatnych.Wiem że Eris ma taki piling ale słyszałam że nie jest za
> specjalny.Może znacie jakiś inny skuteczny? Dziękuję za każdą poradę.

ja mam peeling enzymatyczny z seri AA i NIE polecam - zupełnie nie widze
jakiegokolwiek dzialania.
innych nie probowalam

zawsze masz jeden mniej do przetestowania ;)

Asia

1. Data: 2003-04-10 10:54:55

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karla71 wrote:
> [...]
> b. delikatnych.Wiem że Eris ma taki piling ale słyszałam że nie jest za
> specjalny.Może znacie jakiś inny skuteczny? Dziękuję za każdą poradę.

Spojrz do archiwum grupy, lub nawet kilkanascie postow wyzej, a cos dla
siebie pewnie znajdziesz :)
Pozdrawiam
Elfka
| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-10 10:57:35

Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za pomoc!!!
Miałam na oku właśnie Oceanica, dzieki nawet nie będę próbować!

1. Data: 2003-04-10 11:03:06

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za pomoc!!!
> Miałam na oku właśnie Oceanica, dzieki nawet nie będę próbować!

spojrzyj jeszcze na wizaz (www.wizaz.pl) moze tam bedzie wiecej opinii

Asia

1. Data: 2003-04-10 11:06:16

Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia <a...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> >

> spojrzyj jeszcze na wizaz (www.wizaz.pl) moze tam bedzie wiecej opinii
>
> Asia

Patrzyłam niestety nie ma!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2003-04-10 11:35:15

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> b. delikatnych.Wiem że Eris ma taki piling ale słyszałam że nie jest za
> specjalny.Może znacie jakiś inny skuteczny? Dziękuję za każdą poradę.

Ja mam kolastyne i sobie chwale. Gladka paszcza po niej jest :)
Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-10 13:16:11

Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Ja używam pilingu enzymatycznego firmy Soraya do cery wrażliwej. Nie wiem co
mogę powiedzieć o efektach. Nakłada się go na 10 minut, a potem zmywa
tonikiem. I chyba działa, skórę mam po nim gładką.
Pozdrowiena Anpaho

1. Data: 2003-04-10 14:38:57

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@USUN_TOrzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam kolastyne i sobie chwale. Gladka paszcza po niej jest :)
> Kruszyna

A jak pachnie !!!!
tak mi się ten zapach podoba, że krem sobie też kupiłam :))

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-04-10 16:14:37

Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam peelingu enzymatycznego drozdzowego dla cery wrazliwej firmy
BanDi. Jest on uelastyczniajacy i wygladzajacy. Jest super, skora po nim
jest gladziutka i aksamitna. Ze wszystkich peelingow jakie uzywalam ten jest
najlepszy i goraco polecam. Mozna kupic go w gabinetach kosmetycznych oraz
przez internet na stronie http://www.bandi.com.pl/ . Kosztuje 15 zlotych.
Pozdrawiam
Joasia

gdzie dobra krawcowa w Warszawie?
ERIS w Lodzi + Petrole
Pierwszy raz:)
Pochwalam Elle...
A tak mnie naszło - polityka (i nie tylko) a uroda :)