ERIS w Lodzi + Petrole

1. Data: 2003-04-10 09:49:11

Temat: ERIS w Lodzi + Petrole
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otoz w mojej po sasiedzku aptece pani powiedziala, ze nie maja i nie
mieli z IF nic poza wyborem Seboradinu, ale zeby podac nazwe to mi na
jutro sprowadza jeden egzemplarz odzywki, jesli bedzie w hurtowni.
Pytajcie wiec, dziewczyny, w aptekach, moze tez macie mile panie, a jak
sie nie uda to zapraszam do mojej :-)

Tym bardziej, ze nie mniej mila pani Agnieszka z Erisu ma tam wlasnie
dzisiaj swoj punkt od 12 do 17.

Apteka Omega
ul. Boya-Zelenskiego 12 (przy Spornej)
tel. 656 57 08
czynne codziennie od 8 do 21, w soboty cala dobe
dojazd 1,6,57,64,81,85,87

Pozdrowienia
ISIA, ostatnio wsrod milych ludzi :-)